-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Закупівля товару за ДК 021:2015: код 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (апельсиновий, яблучний, виноградно-яблучний, персиковий, вишневий, томатний).
Завершена
516 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Номер:
1ea8fcbd856047a787e1eefe0a058620
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2019 00:00
Період моніторингу:
13.03.2019 17:58 - 04.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2019 Одеса № 80
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 13.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 13.03.2019
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 80
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2018-12-04-002311-c 04.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2. UA-2019-01-22-002526-b 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-02-01-000867-c 01.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
2
Продовження додатка
1 2 3 4 5
4. UA-2019-01-18-001888-b 18.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Кутафін Р.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерна документація замовника, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» (код за ЄДРПОУ 39234533), протокол засідання тендерного комітету від 20.02.2019 № 265, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 92/1.
Проведеним моніторингом закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» такому кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наявність обладнання та матеріально-технічної бази в частині надання документального підтвердження, а саме: у довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо наявності власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару, що не відповідає вимогам п.п. 1 п. 5 Розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року, що не відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Таким чином, керуючись вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» підлягає відхиленню. Однак, замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону визнав переможцем ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» і уклав з ним договір від 11.03.2019 № 92/1.
Період усунення порушень:
20.03.2019 15:28 - 04.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2019 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області на своєму засідання 22 березня 2019 року (початок засідання о 14.00) розглянув результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-01-000867-c за ДК 021:2015 код 15320000-7 "Фруктові та овочеві соки" товару - соків фруктових і овочевих для дитячих садків, підпорядкованих відділу освіти Чорноморської міської ради. Члени тендерного комітету відділу освіти Чорноморської міської ради ознайомились з матеріалами моніторингу, проведеного спеціалістами Південного офісу Держаудитслужби України, зокрема з матеріалами висновку:
- Інформацією про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі;
- Зобов'язаннями щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
- Висновком про наявність або відсутність порушень законодавства.
За результатами обговорення результатів моніторингу і вимог висновку тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення доручити голові тендерного комітету оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію аргументовані, на думку тендерного комітету, заперечення до висновку, а саме:
1. Згідно висновку: "Проведеним моніторингом закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» такому кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наявність обладнання та матеріально-технічної бази в частині надання документального підтвердження, а саме: у довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо наявності власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару, що не відповідає вимогам п.п. 1 п. 5 Розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» до тендерної документації."
Заперечення: Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" виконані вимоги п.п. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника в повному обсязі.
Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" надано довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази. ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» посередницька торгівельна фірма між виробником продукції і споживачем, яка здійснює реалізацію продуктів харчування та не є виробником. До виробничих потужностей ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" відносяться складські приміщення та автотранспорт, про що повідомлено в наданій довідці та на які надані відповідні підтверджуючі документи. Дана інформація повністю відповідає вимогам Замовника щодо можливості забезпечення виконання Учасником договору щодо поставки товару за предметом закупівлі. Присутність інформації про наявність інших потужностей (центрів обслуговування) у учасника закупівлі вимагається у тому випадку, якщо такі потужності (центри обслуговування) будуть обов'язково використовуватись для поставки товару.
2. Згідно висновку: "Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року, що не відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації."
Заперечення: В п.2.2. додатку 2 до тендерної документації вказано:
"2.2. Товар (продукція) повинен відповідати вимогам ДСТУ (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ) та мати відповідне документальне підтвердження в тендерній пропозиції учасника (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року)."
Замовник вимагає підтвердження товару (продукції) вимогам ДСТУ.
Учасником надано декларацію виробника, яка підтверджує відповідність товару ДСТУ.
На сьогодні відсутні документи, які є обов'язковими при підтвердженні оператором ринку якості товару. Тому Замовник в дужках вказав перелік можливих документів, що підтверджують якість товару (відповідність ДСТУ), а саме: "(висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року)".
Для документального підтвердження відповідності товару ДСТУ досить одного документу - декларації виробника. Відсутність інших документів, які вказані в дужках і згідно вимог діючого законодавства не є обов'язковими для їх надання оператором ринку (Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ") не є підставою для відхилення його пропозиції відповідно до абзацу 2 п. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
З повагою,
Начальник відділу освіти Чорноморської міської ради,
голова тендерного комітету В.Г. Кушнір
Дата публікації звіту:
22.03.2019 16:59
Рішення про призначення перевірки
Номер:
c6d8dcdda32f43b1b9d08fecaac071bb
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-06-12-000004
Дата створення:
12.06.2020 15:55
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 186
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.06.2020 по 26.06.2020 перевірку закупівель (ID: UA-2019-02-01-000867-c, UA-2019-05-04-000028-c, UA-2019-11-17-000001-b) Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області за період з 01.01.2019 по 12.06.2020.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівель:
головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ГЛАДКИЙ Роман Володимирович – керівник;
провідний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби КОНЮЧЕНКО Іван Анатолійович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Запити/Пояснення
Номер:
c65a9c28e8964ca79e8f73597a830bef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2019 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-000867-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» умовам п.п. 2.2 п. 2 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» умовам п.п. 1 п. 5 Розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій відсутня інформація щодо наявності власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
72f2d0f8497441f5bcf843c83c796ff9
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
25.03.2019 12:40
Опис:
Тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області на своєму засідання 22 березня 2019 року (початок засідання о 14.00) розглянув результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-01-000867-c за ДК 021:2015 код 15320000-7 "Фруктові та овочеві соки" товару - соків фруктових і овочевих для дитячих садків, підпорядкованих відділу освіти Чорноморської міської ради. Члени тендерного комітету відділу освіти Чорноморської міської ради ознайомились з матеріалами моніторингу, проведеного спеціалістами Південного офісу Держаудитслужби України, зокрема з матеріалами висновку:
- Інформацією про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі;
- Зобов'язаннями щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
- Висновком про наявність або відсутність порушень законодавства.
За результатами обговорення результатів моніторингу і вимог висновку тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення доручити голові тендерного комітету оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію аргументовані, на думку тендерного комітету, заперечення до висновку, а саме:
1. Згідно висновку: "Проведеним моніторингом закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» такому кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наявність обладнання та матеріально-технічної бази в частині надання документального підтвердження, а саме: у довідці про наявність матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо наявності власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, які обов’язково використовуються для поставки товару, що не відповідає вимогам п.п. 1 п. 5 Розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» до тендерної документації."
Заперечення: Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" виконані вимоги п.п. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовника в повному обсязі.
Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" надано довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази. ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» посередницька торгівельна фірма між виробником продукції і споживачем, яка здійснює реалізацію продуктів харчування та не є виробником. До виробничих потужностей ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ" відносяться складські приміщення та автотранспорт, про що повідомлено в наданій довідці та на які надані відповідні підтверджуючі документи. Дана інформація повністю відповідає вимогам Замовника щодо можливості забезпечення виконання Учасником договору щодо поставки товару за предметом закупівлі. Присутність інформації про наявність інших потужностей (центрів обслуговування) у учасника закупівлі вимагається у тому випадку, якщо такі потужності (центри обслуговування) будуть обов'язково використовуватись для поставки товару.
2. Згідно висновку: "Крім цього, встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» умовам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції не завантажено висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року, що не відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації."
Заперечення: В п.2.2. додатку 2 до тендерної документації вказано:
"2.2. Товар (продукція) повинен відповідати вимогам ДСТУ (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ) та мати відповідне документальне підтвердження в тендерній пропозиції учасника (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року)."
Замовник вимагає підтвердження товару (продукції) вимогам ДСТУ.
Учасником надано декларацію виробника, яка підтверджує відповідність товару ДСТУ.
На сьогодні відсутні документи, які є обов'язковими при підтвердженні оператором ринку якості товару. Тому Замовник в дужках вказав перелік можливих документів, що підтверджують якість товару (відповідність ДСТУ), а саме: "(висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності, протокол випробувань (експертний висновок) на товар за предметом закупівлі, виданий відповідною акредитованою лабораторією, датований не раніше 2018 року)".
Для документального підтвердження відповідності товару ДСТУ досить одного документу - декларації виробника. Відсутність інших документів, які вказані в дужках і згідно вимог діючого законодавства не є обов'язковими для їх надання оператором ринку (Учасником закупівлі ТОВ "ОДЕСАПРОДУКТ") не є підставою для відхилення його пропозиції відповідно до абзацу 2 п. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
З повагою,
Начальник відділу освіти Чорноморської міської ради,