-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо (Природний газ)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
c9f89d46869942e09c80626b37fbba18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 09:50 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
26.02.2019 № 12
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.02.2019 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-02-04-000617-b від 04.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що:
- тендерна документація Замовника не відповідає нормам частини третьої статті 17 Закону та пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону;
- в порушення частини другої статті 2, частини другої статті 22 та статті 25 Закону, тендерна документація замовника містить вимогу щодо завантаження протягом одного робочого дня учасником, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, скан-копії уточненої цінової пропозиції;
- в порушення частини першої статті 23 Закону, замовником не надано роз’яснення (рішення) на вимогу учасника щодо усунення порушення.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності вибору предмету закупівлі, оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі, розгляду та оцінки пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КАСТУМ» – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: 1) Передбачення в річному плані процедури закупівлі; 2) Правильність вибору предмету закупівлі; 3)Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4) Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5) Розгляд та оцінка тендерної пропозиції.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, протокол розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КАСТУМ», повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом тендерної документації встановлено, що вона складена з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), а саме :
- в порушення частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація не містить способу документального підтвердження учасником переможцем згідно із законодавством відсутності підстави відмови в участі у процедурі, передбаченої пунктом другим частини першої цієї статті;
- в порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в порушення частини другої статті 2, частини другої статті 22 та статті 25 Закону, тендерна документація замовника містить вимогу щодо завантаження, протягом одного робочого дня, учасником, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, скан-копії уточненої цінової пропозиції.
Окрім цього, замовником, в порушення частини першої статті 23 Закону, не надано роз’яснення (рішення) на вимогу учасника щодо усунення порушення.
Період усунення порушень:
07.03.2019 13:01 - 23.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2019 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедуру закупівлі було відмінено з метою уникнення порушень у сферу публічних закупівель відповідно до ст. 31 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Дата публікації звіту:
12.03.2019 10:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Згідно протоколу від 11.03.2019 №11 замовником відмінено процедуру закупівлі.
Дата публікації:
25.03.2019 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
2797f82cd63b47e9b2bcb0631e522689
Назва:
Надання відповіді щодо моніторингу
Дата опублікування:
05.03.2019 12:57
Опис:
Річний план закупівель Борщівської районної ради по закупівлі ДК 021:2015 «09120000-6 Газове паливо» (Природний газ) було затверджено 16 січня 2019 року та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», про що свідчить ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-01-16-011184-c з орієнтовним початком у січні 2019 року. Відповідно до річного плану було оголошено процедуру відкритих торгів по закупівлі, які були відмінені системою автоматично через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Замовником було повторно оголошено у лютому процедуру відкритих торгів відповідно до попередньо розміщеного плану закупівель по закупівлі ДК 021:2015 «09120000-6 Газове паливо» (Природний газ), які відбулись. Змін до річного плану не було внесено, тому що орієнтовний початок не впливає на перебіг закупівлі, змін по технічним, якісним, кількісним характеристикам не відбулось, сума закупівлі також не змінювалась. Наразі внести зміни до річного плану і змінити орієнтовний початок процедури з січня на лютий немає, система не оприлюднює інформацію задніми числами.