-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер:
9479dbc3fcaf40bfba7202b7ddfd6db2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-27-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 17:41 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2019 № 6-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.02.2019 №6-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-06-001261-c від 06.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 4 Закону.
За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю по Лотах 1, 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Ківерцівської міської ради Волинської області (далі - Замовник) протоколом тендерного комітету від 06.02.2019 №2 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію по Лоту 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС»; тендерну пропозицію по Лоту 2 Ківерцівського міського виробничого управління житлово-комунального господарства; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 27.02.2019 №4 та від 27.02.2019 №5; повідомлення про намір укласти договір; договори від 11.03.2019 №44 та №45.
За результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовником з 06.02.2019 здійснюється зазначена процедура закупівлі очікуваною вартістю 1 700 000,00 гривень, що не відповідає очікуваній вартості зазначеній в річному плану закупівель на 2019 рік – 2 001 000,00 гривень (номер плану: UA-P-2019-01-30-004686-c). Таким чином, закупівля послуг з прибирання та підмітання вулиць проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону.
Проведеним аналізом дотримання законодавства при визначенні предмету закупівлі встановлене наступне.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок), Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до річного плану на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник визначив для закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць по Лоту 1 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27490 м/п» та по Лоту 2 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2» код Єдиного закупівельного словника «90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць», в той час як послугам з прибирання вулиць відповідає код Єдиного закупівельного словника «90611000-3 - Послуги з прибирання вулиць»», а послугам з підмітанню вулиць – «90612000-0 - Послуги з підмітання вулиць».
Таким чином, Замовником визначено предмети закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 без застосування показника п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника, чим порушено абзац третій пункту 1 розділу ІІ Порядку.
Період усунення порушень:
13.03.2019 15:51 - 28.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2019 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
436c28bfe0934833a1ecb02bdee031e7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.03.2019 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» Лот 1 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27490 м/п, Лот 2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-001261-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Замовником в супереч абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, не визначено окремі частини предмета закупівлі (лоти) із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а саме за кодами 90611000-3 «Послуги з прибирання вулиць» та 90612000-0 «Послуги з підмітання вулиць»?
2. Чому Замовником в технічних вимогах до тендерної документації по Лоту 2 передбачено придбання послуг з прибирання проїжджої частини вулиць Незалежності, Київська (від вул.Шевченка до вул.Лермонтова), Шевченка, Відродження (Визволителів до вул.Ковельської) , Паркова (від Відродження до вул.Дорошенка), Киричука, Грушевського, Соборності (17 Вересня)(від вул.Кузнєцова до вул.Захисників України), Привокзальна площа (до вул.Львівська), Пушкіка, Некрасова, Горького, Тиверців (від вул.Грушевського до вул.Горького), Літописна ( від вул.Залізнична до вул. Київська), Кузнєцова (від вул.Соборності до вул.Філотова), Квартальна (від вул.Некрасова до вул.Пушкіна), В.Інтернаціоналістів, А.Кравчука (від вул.Шевченка до повороту пр.А.Кравчука), Львівська (від вул.В.Інтернаціоналістів до вул.Соборності), Луцька з площею прибирання, яка відповідає площі прибирання проїжджої частини тих самих вулиць, що зазначені в технічному завдання по Лоту 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e9f9f055c4234e3993613254f3f14453
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
13.03.2019 12:13
Опис:
На запит по здійсненню моніторингу по закупівлі № UA-2019-02-06-001261-c надаємо пояснення:
1. У відповідності до абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
2. У технічних вимогах до тендерної документації по Лоту № 2 передбачено механізоване прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці. У технічних вимогах до тендерної документації по Лоту № 1 передбачено ручне прибирання тротуарів, газонів та проїжджої частини вулиць м.Ківерці.( У таблиці прибирання проїжджої частини зроблена технічна помилка-кратність прибирання за період (без слів раз в місяць).Тобто всього 4 рази. Тому площі механізованого прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці та ручного прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці будуть різні.