• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер: 9479dbc3fcaf40bfba7202b7ddfd6db2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-27-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 27.02.2019 17:41 - 22.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.02.2019 № 6-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2019 №6-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-06-001261-c від 06.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 4 Закону. За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю по Лотах 1, 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Ківерцівської міської ради Волинської області (далі - Замовник) протоколом тендерного комітету від 06.02.2019 №2 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію по Лоту 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС»; тендерну пропозицію по Лоту 2 Ківерцівського міського виробничого управління житлово-комунального господарства; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 27.02.2019 №4 та від 27.02.2019 №5; повідомлення про намір укласти договір; договори від 11.03.2019 №44 та №45. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовником з 06.02.2019 здійснюється зазначена процедура закупівлі очікуваною вартістю 1 700 000,00 гривень, що не відповідає очікуваній вартості зазначеній в річному плану закупівель на 2019 рік – 2 001 000,00 гривень (номер плану: UA-P-2019-01-30-004686-c). Таким чином, закупівля послуг з прибирання та підмітання вулиць проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону. Проведеним аналізом дотримання законодавства при визначенні предмету закупівлі встановлене наступне. Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок), Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до річного плану на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник визначив для закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць по Лоту 1 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27490 м/п» та по Лоту 2 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2» код Єдиного закупівельного словника «90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць», в той час як послугам з прибирання вулиць відповідає код Єдиного закупівельного словника «90611000-3 - Послуги з прибирання вулиць»», а послугам з підмітанню вулиць – «90612000-0 - Послуги з підмітання вулиць». Таким чином, Замовником визначено предмети закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 без застосування показника п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника, чим порушено абзац третій пункту 1 розділу ІІ Порядку.
Період усунення порушень: 13.03.2019 15:51 - 28.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.03.2019 15:51

Запити/Пояснення