• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний формовий, хліб житньо-пшеничний формовий)

Завершена

1 462 935.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 314.68 UAH
Номер: 5dd10db06f604ee58e0a313f9fb336d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-04-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.07.2019 17:02 - 26.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.07.2019 № 128 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2019-02-01-000844-b 01.02.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Протоколом від 15.01.2019 №14, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2019р. №92,повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 №0103/19, пояснення Комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради», отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. Так, у своєму зверненні від 24.04.2019р. Громадська організація здійснює акцент на порушення Замовником норм законодавства щодо термінів оприлюднення додаткової угоди 20.03.2019 року. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель та пояснень, наданих Замовником встановлено, що Замовником з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року здійснено виправлення допущеної технічної помилки в Специфікації до договору № 0103/19 від 11 березня 2019 року між КП «ДОКЛПО «Фтизіатрія» ДОР та ТОВ «Дніпропетровський хлібокомбінат №5» та тому оприлюднений повторно 20.03.2019р. договір з виправленою технічною помилкою. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилась. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовник в подальшому всупереч норми частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, допустив наступні порушення норм цієї статті Закону. Так, Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 29.05.2019, що на 4 дня пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону. Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 30.05.2019, що на 5 днів пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 26.07.2019 18:13 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2019 18:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На сайті оприлюднено чотири файла додаткової угоди: «ДУ 1.pdf» від 17.05.2019 оприлюднена 17.05.2019 року; «ДУ 1 к дог 0103.19 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 29.05.2019р.; «ДУ 1 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 30.05.2019 р. з порушенням строків, що пов’язано з великим навантаженням на фахівців тендерного комітету. В органах казначейства вищезазначені додаткові угоди не були зареєстровані в зв’язку з не коректно викладеною в них інформацією та не є дійсними. Видалити зазначені додаткові угоди є неможливим з технічних причин. «ДУ 1 з специфікацією.pdf» від 28.05.2019 оприлюднена 30.05.2019 року. Зареєстрованою в казначействі є лише ця додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII. На теперішній час є чинними договір № 0103/19 від 11.03.2019 року та додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року оприлюднена 30.05.2019 року.
Дата публікації звіту: 31.07.2019 12:08

Запити/Пояснення