-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний формовий, хліб житньо-пшеничний формовий)
Завершена
1 462 935.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 314.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 314.68 UAH
Номер:
5dd10db06f604ee58e0a313f9fb336d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 17:02 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2019-02-01-000844-b 01.02.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Протоколом від 15.01.2019 №14, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2019р. №92,повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 №0103/19, пояснення Комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради», отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації.
Так, у своєму зверненні від 24.04.2019р. Громадська організація здійснює акцент на порушення Замовником норм законодавства щодо термінів оприлюднення додаткової угоди 20.03.2019 року.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель та пояснень, наданих Замовником встановлено, що Замовником з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року здійснено виправлення допущеної технічної помилки в Специфікації до договору № 0103/19 від 11 березня 2019 року між КП «ДОКЛПО «Фтизіатрія» ДОР та ТОВ «Дніпропетровський хлібокомбінат №5» та тому оприлюднений повторно 20.03.2019р. договір з виправленою технічною помилкою.
Інформація, викладена у зверненні Громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилась.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовник в подальшому всупереч норми частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін, допустив наступні порушення норм цієї статті Закону.
Так, Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 29.05.2019, що на 4 дня пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.
Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 30.05.2019, що на 5 днів пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.07.2019 18:13 - 10.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2019 18:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На сайті оприлюднено чотири файла додаткової угоди:
«ДУ 1.pdf» від 17.05.2019 оприлюднена 17.05.2019 року;
«ДУ 1 к дог 0103.19 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 29.05.2019р.;
«ДУ 1 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 30.05.2019 р. з порушенням строків, що пов’язано з великим навантаженням на фахівців тендерного комітету.
В органах казначейства вищезазначені додаткові угоди не були зареєстровані в зв’язку з не коректно викладеною в них інформацією та не є дійсними. Видалити зазначені додаткові угоди є неможливим з технічних причин.
«ДУ 1 з специфікацією.pdf» від 28.05.2019 оприлюднена 30.05.2019 року. Зареєстрованою в казначействі є лише ця додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII.
На теперішній час є чинними договір № 0103/19 від 11.03.2019 року та додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року оприлюднена 30.05.2019 року.
Дата публікації звіту:
31.07.2019 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
40f179785b3b46e197d905b29c18ce5f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2019 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-000844-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Додаткова угода від 17.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 17.05.2019, проте заміна Договору №0103/19 від 11.03.2019 відбулася 20.03.2019, що є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Замовником було опубліковано Додаткову угоду з таким самим номером (№1), але різними пунктами Угоди.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди?
Чому Замовником укладено три Додаткові угоди з однаковими номерами при цьому зміст додаткових угод є різним?
2. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 29.05.2019, що на 4 дня пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Замовником було опубліковано Додаткову угоду з таким самим номером (№1), але різними пунктами Угоди.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди?
3. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Додаткова угода від 22.05.2019 №1 до Договору №0103/19 від 11.03.2019 опублікована 30.05.2019, що на 5 днів пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Замовником було опубліковано Додаткову угоду з таким самим номером (№1), але різними пунктами Угоди.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди?
Просимо надати інформацію в якій зазначити послідовність укладання додаткових угод до Договору №0103/19 від 11.03.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1014d3f384a84f27a62bd832e04f4bda
Назва:
Пояснення закупівля «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-000844-b)
Дата опублікування:
09.07.2019 09:31
Опис:
За результатами відкритих торгів закупівлі «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-01-000844-b) між ТОВ «Дніпровський хлібокомбінат № 5» та КП «ДОКЛПО «Фтизіатрія» ДОР» укладено договір № 0103/19 від 11.03.2019 року, який було оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 12 березня 2019 року. Договір було надано до казначейства для реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань. Під час перевірки договору в казначействі ( сім робочих днів) виявлено технічну помилку в специфікації до договору, а саме:
«Хліб Дарницький форм. в упаковці» 46939 кг
«Хліб пшеничний форм. в упаковці» 39116 кг
Замість
«Хліб Дарницький форм. в упаковці» 39116 кг
«Хліб пшеничний форм. в упаковці» 46939 кг
Враховуючи, що вартість хлібу за один кілограм є однаковою, ця помилка є суто технічною і пов’язана з великим навантаженням на фахівців, які задіяні в тендерних закупівлях, та не призвела до зміни істотних умов договору. Системою електронних закупівель не передбачено внесення змін до вже оприлюдненого договору, тому тендерним комітетом вже 20 березня 2019 року, після проведення перевірки договору в органах казначейства, оприлюднено файл «Договір 0103 заміна.pdf» з виправленою Специфікацією.
Стосовно додаткової угоди до договору № 0103/19 від 11.03.2019 року, пояснюємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації, закупівля хлібу проводилась в кількісному виразі «кілограми». В Специфікації до договору обсяг закупівлі було зазначено і в «кілограмах» і в «буханках», що не коректно відображало загальний обсяг закупівлі у перерахунку з кілограмів на вагу буханки. З метою приведення у відповідність інформації, що викладена в специфікації до договору № 0103/19 від 11.03.2019 року з інформацією в тендерній документації закупівлі, а саме: видалення із специфікації обсягів закупівлі, які визначені в буханках укладено додаткову угоду № 1 до договору № 0103/19 від 11.03.2019 року про внесення змін в структуру таблиці «Специфікація» не змінюючи істотних умов договору та вимог тендерної документації (без зміни кількості (кг), ціни за кілограм товару та загальної вартості договору)
На сайті оприлюднено чотири файла додаткової угоди:
«ДУ 1.pdf» від 17.05.2019 оприлюднена 17.05.2019 року;
«ДУ 1 к дог 0103.19 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 29.05.2019р.;
«ДУ 1 заміна.pdf» від 22.05.2019 р. оприлюднено 30.05.2019 р. з порушенням строків, що пов’язано з великим навантаженням на фахівців тендерного комітету;
В органах казначейства вищезазначені додаткові угоди не були зареєстровані в зв’язку з не коректно викладеною в них інформацією та не є дійсними.
«ДУ 1 з специфікацією.pdf» від 28.05.2019 оприлюднено 30.05.2019 року. Зареєстрованою в казначействі є лише ця додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII.
На теперішній час є чинними договір № 0103/19 від 11.03.2019 року та додаткова угода № 1 від 28.05.2019 року.