• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

363 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 565.00 UAH
Номер: 07934d2be93c4b5399ab34678ab10b22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.09.2019 16:48 - 03.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2019 №152 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.09.2019 № 152 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-04-000995-a 04.02.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація; тендерна пропозиція переможця ТОВ «МЕДКОМПЛЕКС» по лоту 2; протокол розкриття тендерних пропозицій по лоту 2, повідомлення про намір укласти договір по лоту 2, договір від 11.03.2019 №133. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерною документацією (підпункт 1.5 пункту 3 Додатку 1) на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог вимагалося надання учасниками фізичними особами - підприємцями у складі своєї тендерної пропозиції копії паспорту. Також тендерною документацією визначено, що у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів. За результатами моніторингу установлено, що учасником торгів ФОП Калашник Е.І. у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії паспорту. Учасник надав пояснювальний лист щодо причин ненадання копії паспорту. Однак, даний пояснювальний лист, всупереч вимоги тендерної документації, не містить інформації про законодавчі підстави ненадання документа. Також вимогами тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо даної процедури передбачено надання учасниками довідки в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару. Учасником ФОП Калашник Е.І. по лоту 2 відповідної довідки про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару не надано, а надано лише довідку про те, що в учасника є одна нерухомість, яка перебуває в оренді. Зазначена в довідці інформація не підтверджує наявності механізмів і обладнання, які будуть необхідні учанику для поставки товару. Також, в довідці не зазначено місця розташування нерухомості, не вказано орендодавця. Таким чином, ФОП Калашник Е.І. не підтверджено кваліфікаційну вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для поставки товару за предметом закупівлі, а саме не надано інформації про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару. Отже, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Калашник Е.І., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та вимогам тендерної документації, натомість визначено ФОП Калашник Е.І. переможцем торгів, та укладено договір від 11.03.2019 №133 .
Період усунення порушень: 25.09.2019 11:56 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 11:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом КНП " Золочівська центральна районна лікарня " було проаналізовано помилки виявлені у результаті моніторингу закупівлі UA- 2019-02-04-000995-а "Медичні матеріали". На зауваження щодо ненадання копії паспорта учасником та пояснюючого листа без законодавчої підстави ненадання документа, повідомляємо, що дане порушення було сприйняте як формальне. Щодо не надання довідки про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, повідомляємо наступне: зважаючи на об'єми та вид товару наявність матеріально- технічної бази не впливає на своєчасну та якісну поставку товару до місця призначення. Беручи до уваги зауваження моніторингу було прийнято рішення про припинення дії Договору № 133 від 11.03.2019р. з ФОП Калашник Е.І.
Дата публікації звіту: 01.10.2019 12:06