• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту приміщення міського центру освітніх інновацій по вул. Незалежності, 36 в м. Івано-Франківську

Загальна площа – 198,3 кв. м.

Завершена

3 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Номер: b597bb60a6004d93bfbbda4cfea58afd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 10.05.2019 15:07 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2019 № 24 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.05.2019 №24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-02-04-000636-b 04.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідність тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, розкриття тендерних пропозицій та їх розгляду, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 травня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРТГРУП», протокол тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 11.03.2019 №2-19. За результатами моніторингу встановлено, що замовником у ТД не вимагається від учасника інформацію в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту третього та восьмого частини першої статті 17 Закону, що є порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу встановлено, що замовник уклав договір від 11.03.2019 №2-19 (далі – Договір) з ТОВ «СТАРТГРУП» про закупівлю робіт по об`єкту «Роботи з капітального ремонту приміщення міського центру освітніх інновацій по вул. Незалежності, 36 в м. Івано-Франківську». Водночас замовник не оприлюднив додатків до договору, які відповідно до пункту 15.2 статті 15 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»), на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 16.05.2019 12:06 - 04.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2019 12:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2019-02-04-000636-b Роботи з капітального ремонту приміщення міського центру освітніх інновацій по вул. Незалежності, 36 в м. Івано-Франківську (ДК021:2015-код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листах Мінекономрозвитку від 17.01.2019р №3304-04/1983-06 та від 12.02.2019р. №3304-04/6186-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №2-19 від 11.03.2019р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №2-19 від 11.03.2019р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»). Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 20.05.2019 15:21

Рішення про призначення перевірки