• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини та куряче)

Завершена

509 408.00 UAH без ПДВ
Номер: 8a2d8a0d620b4c6292796bd6c226fca0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-05-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.11.2019 10:39 - 28.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2019 №61 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.11.2019 №61 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2019-02-23-000030-b 23.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – замовник), протокол засідання тендерного комітету від 23 лютого 2019 №70, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), договори від 11 березня 2019 року №21 та №22, укладені відповідно за лотами 1 та 2, додаткову угоду від 01 жовтня 2019 року №1 до договору від 11 березня 2019 року №21, додаткову угоду від 01 жовтня 2019 року №1 до договору від 11 березня 2019 року №22, повідомлення про внесення змін до договорів від 11 березня 2019 року №21 та №22. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), у форми повідомлень про внесення змін до договорів не внесена інформація про суму договору та кількість товарів після внесення змін. Також, замовник на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 листопада 2019 року про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону не надав пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 25.11.2019 17:54 - 10.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2019 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано
Дата публікації звіту: 26.11.2019 17:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договорів від 11.03.2019 №21, №22, додатковими угодами від 26.11.2019 №2, №2.
Дата публікації: 27.11.2019 12:23

Запити/Пояснення