-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
морожена риба
детально в тендерній документації
Торги відмінено
225 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 128.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 128.00 UAH
Номер:
8aca866f7fc74c9db6dffe1ddd040d63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2019 00:00
Період моніторингу:
06.02.2019 12:17 - 28.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.02.2019 № 18
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 06.02.2019 № 18
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2019-02-05-001779-c, 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі встановлено порушення частини другої статті 22 та частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» від 05.02.2019.
Під час моніторингу встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 05.02.2019 не передбачено необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, пункт 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» від 05.02.2019 містить вимогу:
«замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору;
замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Тобто, тендерна документація складена з порушенням вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо замовник вимагає його надати) та частини першої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
06.02.2019 13:56 - 21.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2019 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації звіту:
06.02.2019 15:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуті шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації
Дата публікації:
06.02.2019 17:07