• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена ( Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені)

Товар (Риба, рибне філе та інше м'ясо рибисвіжоморожена)

Завершена

621 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 105.00 UAH
Номер: a8d1eb27a0eb4d858708d1ebd845ea53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-11-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.05.2019 15:38 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.05.2019 № 92 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника В.ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2019-02-09-000047-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог: частини 1 статті 4 Закону в частині відсутності процедури закупівлі у річному плані, пункту 13 частини другої статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 08.02.2019, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК», договір про закупівлю від 11.03.2019 №38 та додаткова угода до нього, пояснення Замовника від 16.05.2019. Аналізом питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено наступне. Статтею 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490, зі змінами (далі – наказ №490) визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Опрацюванням інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель ProZorro встановлено, що річним планом/додатком до річного плану на 2019 рік закупівля риби свіжомороженої, очікуваною вартістю 621 000,00 гривень не передбачена. Отже, Замовником проведена процедура закупівлі без внесення її до річного плану. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») не містить інформації про зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, зазначені вище вимоги, які містяться у тендерній документації, суперечать між собою. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам тендерної документації в частині: ненадання згідно з вимогами п.2 Додатку2 тендерної документації копії наказу про прийняття на роботу менеджера Бондаренко Г.В., копії медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду експедитора Мельничук В.П.. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником допущено порушення при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 27.05.2019 18:03 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2019 18:03

Запити/Пояснення