• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»

Завершена

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 100.00 UAH
Номер: a6daa2b811534cbd805d5a7d2d06d0ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.06.2019 16:37 - 28.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.06.2019 №93 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2019 №93 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-04-001497-b 04.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризику. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922 В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, пояснення Замовника через електронну систему закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 04.02.2019 (далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП Олбуд, ТОВ «Еталон-Ком», протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 01-03-19. Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еталон-Ком», яка за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, Замовником відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону правомірно відхилено через невідповідність умовам тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019). За результатами моніторингу установлено, що учасником торгів ПП Олбуд на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про усі машини, передбачені поданим кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю. Також моніторингом установлено, що учасником торгів ПП Олбуд не зазначено розряди окремих категорій робітників, включених в штатний розпис підприємства, таким як електрогазозварник, муляр, столяр, штукатур, бетонувальник, маляр, лицювальник-плиточник, монтажник гіпсокартонних систем, як вимагалось умовами тендерної документації. Однак, в недотримання пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП Олбуд як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (яка не оскаржена) та уклав з ним договір від 11.03.2019 № 01-03-19 на суму 3 870 000,00 гривень. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5_2, моніторингом не підтверджена.
Період усунення порушень: 27.06.2019 16:23 - 13.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2019 16:23

Запити/Пояснення