-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 100.00 UAH
Номер:
a6daa2b811534cbd805d5a7d2d06d0ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2019 00:00
Період моніторингу:
06.06.2019 16:37 - 28.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-04-001497-b 04.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризику. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, пояснення Замовника через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 04.02.2019 (далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП Олбуд, ТОВ «Еталон-Ком», протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 01-03-19.
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еталон-Ком», яка за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, Замовником відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону правомірно відхилено через невідповідність умовам тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2019).
За результатами моніторингу установлено, що учасником торгів ПП Олбуд на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про усі машини, передбачені поданим кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю.
Також моніторингом установлено, що учасником торгів ПП Олбуд не зазначено розряди окремих категорій робітників, включених в штатний розпис підприємства, таким як електрогазозварник, муляр, столяр, штукатур, бетонувальник, маляр, лицювальник-плиточник, монтажник гіпсокартонних систем, як вимагалось умовами тендерної документації.
Однак, в недотримання пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП Олбуд як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (яка не оскаржена) та уклав з ним договір від 11.03.2019 № 01-03-19 на суму 3 870 000,00 гривень.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5_2, моніторингом не підтверджена.
Період усунення порушень:
27.06.2019 16:23 - 13.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2019 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
d21df1f5ac044cbda7c3e9fde1e0321f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2019 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2019 00:00
Опис:
Замовником у додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник зобов’язаний надати скановану копію оригіналу штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
З яких підстав переможцем визнано ПП Олбуд (далі – Учасник), якщо Учасником не зазначено розряди окремих категорій робітників, включених в штатний розпис підприємства, таким як електрогазозварник, муляр, столяр, штукатур, бетонувальник, маляр, лицювальник-плиточник, монтажник гіпсокартонних систем.
Окрім цього, чому визнано переможцем ПП Олбуд, якщо електронна банківська гарантія Учасником подана без накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку, як це вимагалось умовами тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено документальне підтвердження.
Номер:
2df980c5b93a48ae9d4bfffca848ab67
Назва:
Відповідь на запит від 25.06.2019 р.
Дата опублікування:
25.06.2019 18:38
Опис:
На Ваш запит від 25.06.2019 р. щодо процедури відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (UA-2019-02-04-001497-b) повідомляємо наступне:
Чинним законодавством встановлена форма штатного розпису виключно для бюджетних установ, для всіх інших суб’єктів господарювання штатний розпис може бути укладений на їх розсуд та не містити окремих відомостей, зокрема, розрядів.
У законодавстві України штатний розпис згадується в ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, згідно з якою підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Згідно з листом Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розписі містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Відтак, ПП Олбуд подав штатний розпис, який містить всі обов’язкові елементи, зокрема: назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Учасником подано банківську гарантію № 11505357000 видану 13.02.2019 року АТ «УКРСИББАНК» з відповідними супровідними документами. Тендерним комітетом перевірено банківську гарантію, подану учасником через онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify та встановлено наявність електронного підпису за цією банківською гарантією.
Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: 20190213_1643337_111597.PDF
Підписувач - 1: Михалюк Ігор Степанович
Організація (установа): АТ "УкрСиббанк"
Посада: начальник центру
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 13.02.2019 15:31:54
Сертифікат виданий: АЦСК Публічного акціонерного товариства "УкрСиббанк"
Серійний номер: 22335CCC6F219BD204000000E3240000E42C0100
Підписувач - 2: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРСИББАНК"
Організація (установа): АТ "УКРСИББАНК"
Код ЄДРПОУ: 09807750
Посада: Електронна печатка "Для електронних гарантій №3"
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 13.02.2019 15:59:28
Сертифікат виданий: АЦСК Публічного акціонерного товариства "УкрСиббанк"
Серійний номер: 22335CCC6F219BD2040000008C00000035360100
Номер:
4e8ba2cf5a484c6d826385f6c44c9e33
Назва:
Додаткова відповідь на запит від 25.06.2019
Дата опублікування:
27.06.2019 13:45
Опис:
Також На Ваш запит від 25.06.2019 р. щодо процедури відкритих торгів на закупівлю "Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (UA-2019-02-04-001497-b) додатково повідомляємо, що Учасником подано Додаток № 1 до Договору про надання гарантії № 11505357000 видану 13.02.2019 року (файл Банківська-гарантія.pdf), в п.8 якого в тому числі зазначено, що Гарантія, засвідчена засобами ЕЦП Гаранта, має рівну юридичну силу з документом на паперовому носії, підписаного власноручним підписом уповноваженої особи Гаранта та скріпленого печаткою Гаранта. Вищевказаний документ містить всі необхідні реквізити, в тому числі підпис уповноваженої особи Гаранта та печатку Гаранта. Крім того додаємо файл для встановлення наявності електронного підпису за цією банківською гарантією на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Номер:
9e8c43c4b14749b09f226bb9eb75065d
Назва:
Відповідь щодо висновку
Дата опублікування:
02.07.2019 12:45
Опис:
На Ваш висновок від 27.06.2019 року за результатами моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня»» (ID: UA-2019-02-04-001497-b), повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Згідно з листом Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розписі містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Відповідно до Національного класифікатора України (КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010), затвердженого Наказом Держспоживстандарту
України № 327 від 28.07.2010, кваліфікація – це здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.
У дипломі спеціаліста (молодшого спеціаліста) чи іншому документі про професійну підготовку кваліфікація визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо)
На відміну від інших категорій працівників (наприклад - Професіонали), кваліфікаційні категорії яким присвоюють суворо відповідно до вимог законодавчих актів, окремого нормативного акта, який описує порядок підвищення (присвоєння) кваліфікаційних розрядів робітничим професіям, немає, оскільки відповідно до ч.7 ст.96 Кодексу законів про працю України віднесення виконуваних робіт до певних тарифних розрядів і присвоєння кваліфікаційних розрядів робітникам провадиться власником або органом, уповноваженим власником, згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником).
Відтак, посадами, які визначив у своєму штатному розписі ПП Олбуд, не передбачено зазначення розрядів.
Крім того зазначаємо, що тендерною документацією не передбачено послуг, які можуть надаватись виключно робітниками з конкретним кваліфікаційним розрядом, а відтак у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції, поданої ПП Олбуд.
Також повідомляємо, що учасником ПП Олбуд на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відтак, відкриті торги на закупівлю «Поточний ремонт приміщень КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2019-02-04-001497-b) проведено в рамках норм чинного законодавства.
Також повідомляємо, що договір, укладений за результатами вищевказаної закупівлі, виконаний в повному обсязі.