• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки (Пастеризоване молоко)

Завершена

604 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 021.00 UAH
Номер: f854c991baf8421da55cbf3c6a51e6dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2019 17:00 - 15.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2019 № 103 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2019 № 103 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2019-01-28-003396-b 28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30, абз. 4 ч. 1 ст. 3, абз. 2 ч. 5 ст. 28 та абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.05.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 11.02.2019 № 18 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Бражник Світлана Вікторівна, протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2019 № 27, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 39. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна не надано будь-яких документів, передбачених ТД, чим порушено вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Однак, враховуючи неподання документів у складі пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна та її акцепт Замовником порушено абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону. Поряд з цим, у протоколі засідання тендерного комітету від 22.02.2019 № 27 зазначено, що ФОП Глушко Михайло Володимирович відмовився від підписання договору про закупівлю. Слід зазначити, що згідно з абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону Замовник у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, про що зазначається у протоколі розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. Отже, Замовником не здійснено розгляд наступної тендерної пропозиції учасника, чим порушено абз. 2 ч. 5 ст. 28 Закону. Крім того, Закон не містить норм, які б давали можливість повертатись до розгляду пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна, визначеного системою як найбільш економічно вигідною, яка була відхилена, та в подальшому акцептувати пропозицію такого учасника. З огляду на зазначене згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Таким чином, Замовником не відмінено торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, чим порушено абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Період усунення порушень: 03.06.2019 17:33 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2019 17:33