-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (Пастеризоване молоко)
Завершена
604 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 021.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 021.00 UAH
Номер:
f854c991baf8421da55cbf3c6a51e6dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2019 00:00
Період моніторингу:
22.05.2019 17:00 - 15.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 № 103
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 103
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-28-003396-b 28.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення
вимог п. 4 ч. 1 ст. 30, абз. 4 ч. 1 ст. 3, абз. 2 ч. 5 ст. 28 та абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.05.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 11.02.2019 № 18 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Бражник Світлана Вікторівна, протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2019 № 27, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.03.2019 № 39.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна не надано будь-яких документів, передбачених ТД, чим порушено вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Однак, враховуючи неподання документів у складі пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна та її акцепт Замовником порушено абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону.
Поряд з цим, у протоколі засідання тендерного комітету від 22.02.2019 № 27 зазначено, що ФОП Глушко Михайло Володимирович відмовився від підписання договору про закупівлю.
Слід зазначити, що згідно з абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону Замовник у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, про що зазначається у протоколі розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
Отже, Замовником не здійснено розгляд наступної тендерної пропозиції учасника, чим порушено абз. 2 ч. 5 ст. 28 Закону.
Крім того, Закон не містить норм, які б давали можливість повертатись до розгляду пропозиції учасника ФОП Бражник Світлана Вікторівна, визначеного системою як найбільш економічно вигідною, яка була відхилена, та в подальшому акцептувати пропозицію такого учасника.
З огляду на зазначене згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, Замовником не відмінено торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, чим порушено абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Період усунення порушень:
03.06.2019 17:33 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2019 17:33