• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу "Пологовий будинок №2" на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя"

Завершена

45 271 243.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 226 000.00 UAH
Номер: 57bdaf3cd8484295a82d84325fb7a67a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-21-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2019 10:24 - 17.04.2019 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2019 № 81 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.03.2019 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-01-17-002597-c 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mykhailov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) від 17.01.2019 № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Азов Бізнес Консалтінг», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 06.02.2019, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2019, договір від 11.03.2019 № 31/2019, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.03.2019 № 4, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить, вимог щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В тендерній документації не зазначено строк дії забезпечення тендерної пропозиції, чим порушено норми абзацу другого частини першої статті 24 Закону. Крім того, за результатами аналізу установлено, що Замовник в у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником, тендерна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного дня з дня проведення аукціону документів, передбачених пп. 8.1, 8.2 п.8, п.п.9-17 Додатку 1. Також в тендерній документації визначено, що документи, передбачені пп. 8.3-8.6 п.8 Додатку 1, надаються учасником на вимогу замовника протягом одного дня з дня отримання відповідної вимоги на електронну адресу Учасника. У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини п’ятої статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, ненадання документів учасником торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 08.04.2019 16:41 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По зауваженням моніторингу щодо закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція будівлі акушерського корпусу комунального закладу «Пологовий будинок №2» на вул. Пашковського, 36 у Лівобережному районі м. Маріуполя» повідомляємо наступне. Згідно зауваження щодо терміну дії забезпечення тендерної пропозиції, повідомляємо, що зауваження прийнято і в наступних тендерних документаціях буде враховано. Відносно вимоги замовника про завантаження документів, передбачених п. 8.1, 8.2, п.9-17, а також п.8.3-8.6 п.8, які надаються учасником протягом 1 робочого дня, з дня проведення аукціону / з дня отримання відповідної вимоги по електронній пошті учасника, наводимо наступні аргументи. За результатами аукціону, сума договірної ціни та всі її складові розрахунки змінюються, і замовнику необхідно перевірити всю складову частину розрахунків договірної ціни на відповідність технічного завдання по співвідношенню до заявленої ціни. Щодо вимог з надання листів у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, повідомляємо, що тендерною документацією, а саме п.3 розділу 5 передбачено, в яких випадках замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Даним розділом перелічені всі пункти передбачені частиною першою та другою ст. 17. Додатком №3 тендерної документації передбачена зведена довідка про відповідність вимогам ст. 17 Закону та критеріям оцінки, яку повинен надати учасник. Довідка містить п.2, п.3, п.4, п.10 частини 1, та частину 2 ст. 17 Закону. В будь якому разі, переможець закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 та 8 ч.1 ст. 17. В подальшому, при наступному оголошенні торгів, зобов'язуємося врахувати в тендерній документації, інформацію про відсутність підстав визначених у ч.1 та 2 ст. 17, що надається в довільній формі.
Дата публікації звіту: 15.04.2019 11:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: Порушення не усунуто
Дата публікації: 24.04.2019 17:49