• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо в талонах

Завершена

2 475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 49 500.00 UAH
Номер: 98939726dbf94ce0a4628dc42d5332ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.01.2020 09:49 - 14.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2020 № 3 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ігор БЄЛІК Додаток до наказу управління від 22.01.2020 № 3 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КП "Комунальне підприємство Слов’янської міської ради "Словміськводоканал" UA-2019-02-11-001251-b 11.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Комунальне підприємство Слов’янської міської ради «Словміськводоканал» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету, тендерну пропозицію приватного підприємства «АДОРА», протокол засідання тендерного комітету від 28.02.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2019, договір від 11.03.2019 № 1/1 на суму 2 200 500,00 грн, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 11.04.2019 №1, від 07.06.2019 №2, від 05.11.2019 №3. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору встановлено наступне: Відповідно до пункту 1.2 договору від 11.03.2019 №1/1 передбачено здійснення Замовником закупівлі дизельного палива у кількості 90 000л за ціною 24,45грн з ПДВ за одиницю товару. Загальна ціна договору визначена в пункті 2.1 договору та складає 2 200 500,00 гривень. Укладеною додатковою угодою від 11.04.2019 №1 до договору від 11.03.2019 № 1/1 Замовником внесено зміни в пункт 1.2 договору в частині збільшення ціни за одиницю товару з 24,45грн з ПДВ на 28,64грн з ПДВ або на 17,14% та зменшено кількість предмету закупівлі на 3 200л (90 000л – 86 800л), що призвело до збільшення суми, визначеної в договорі на 285 452,0 грн (загальну ціну договору змінено з 2 200 500,0 грн з ПДВ на 2 485 952,0 грн з ПДВ), чим порушено вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Додатковою угодою від 05.11.2019 №3 до договору від 11.03.2019 № 1/1 Замовником внесено зміни в пункт 1.2 договору в частині зменшення ціни за одиницю товару з 28,64грн з ПДВ на 28,00грн з ПДВ або на 2,23% від попередньої ціни та зменшено кількість предмету закупівлі на 50 000л. Також, умовами вищевказаної додаткової угоди внесено зміни в пункт 2.1 договору в частині зміни ціни договору та визначено її в сумі 1 400 000,00 гривень. Замовник на запити Держаудитслужби (оприлюднені через електронну систему закупівель 23.01.2020 року та 04.02.2020 року) про надання пояснень, щодо укладання додаткової угоди від 11.04.2019 №1 до договору від 11.03.2019 № 1/1 та здійсненої оплати всупереч вимогам частини п’ятої статті 71 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2020 14:51 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 14:51

Запити/Пояснення