-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фруктові та овочеві соки
закупівля на очікувану вартість 2019 року
Завершена
449 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 246.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 246.00 UAH
Номер:
b04b5ff01f1d42cb809e1df32bb3c4f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 12:06 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2019 № 168
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-11-000285-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка; укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти Каховської міської ради (далі – Замовник) від 11.01.2019; тендерні пропозиції учасників відкритих торгів ПП «Шуліка», ТОВ «ПАРТНЕР ДІСТРІБЬЮШН», Мале Приватне Підприємство «Ритм», ФОП Романенко Олександр Вікторович повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2019; договір про закупівлю №20 від 11.03.2019.
За результатом проведеного моніторингу встановлено, що у тендерній документації, а саме у п. 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» замість кінцевого строку подання тендерних пропозицій наведена наступна інформація: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в оголошенні про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого орган».
Згідно з нормами частини першої статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Таким чином тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що пропозиція ФОП Романенко Олександр Вікторович не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ в частині надання документів, які мають нечітке зображення та текст є нечитабельним.
Так, учасником надано скан-копію Посвідчення якості продукції виробника ТОВ «ЕКО-СФЕРА» від 27.05.2018 (ст.42 пропозиції учасника). При цьому стовбець, в якому міститься інформація про дату виготовлення товару має погану якість зображення, крім останньої позиції, де датою виготовлення товару під назвою Сік ягідний з м’якоттю ТМ «Ранок» 1л є 20.04.2018.
У зв’язку з тим, що строк зберігання встановлений виробником 1 рік та датою подання пропозиції учасника є 24.01.2019 учасником документально не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 тендерної документації щодо залишкового терміну зберігання отриманих продуктів не менше 2/3 від загального терміну зберігання.
Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Романенко Олександр Вікторович, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
05.07.2019 16:18 - 20.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2019 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлення порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону при проведенні процедури закупівлі ID: UA-2019-01-11-000285-c управління освіти Каховської міської ради повідомляє наступне.
При прийнятті рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Романенко Олександр Вікторович вимогам тендерної документації в частині виявлених порушень тендерний комітет керувався тим, що інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведені в Додатку 4 до тендерної документації. Серед них, зокрема, «(2) декларація виробника або якісне посвідчення, або сертифікат якісний на кожне найменування товару згідно технічного завдання; (3) у випадку якщо учасник на момент здійснення закупівлі не є власником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань продавця товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі; (4) гарантійний лист учасника про дотримання вимог до фасування, маркування та строків придатності товару, що постачатиметься учасником».
Вимога в Додатку 3 до тендерної документації «залишковий термін зберігання отриманих продуктів повинен бути не менше 2/3 від загального терміну зберігання», що наведена в розділі ІІ «Інші вимоги до предмета закупівлі», стосується саме отриманих товарів у ході виконання договору за результатами закупівлі, як і вимоги щодо місць та часу завезення, заміни неякісних товарів тощо.
Тендерною документацією не було встановлено додаткової вимоги до документів учасника для підтвердження якості товару щодо кінцевого строку його придатності. Також документацією не вимагалося, щоб учасник на момент подання пропозиції був власником всього обсягу чи частини товару, що постачатиметься учасником у разі його перемоги у закупівлі, та надав відповідне якісне посвідчення/декларацію виробника на наявний товар, адже це було б дискримінаційною вимогою. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Романенко Олександра Вікторовича наявний гарантійний лист від ФОП Логвіна Сергія Назаровича, яким останній гарантує забезпечити ФОП Романенка Олександра Вікторовича продуктами харчування, зокрема соками, в необхідній кількості та якості та в потрібні терміни у 2019 році для управління освіти Каховської міської ради (стор.44 пропозиції учасника). Також учасником ФОП Романенко Олександром Вікторовичем на вимогу тендерної документації надано гарантійний лист учасника про дотримання вимог до фасування, маркування та строків придатності товару, що постачатиметься (стор.45 пропозиції учасника).
Власне тому тендерним комітетом дійсно не було враховано того, що скан-копія Посвідчення якості продукції виробника ТОВ «ЕКО-СФЕРА» від 27.05.2018 (ст.42 пропозиції учасника) не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ в частині надання документів, які мають нечітке зображення та текст є нечитабельним (стовбець про дату виготовлення товару).
Так як процедура закупівлі ID: UA-2019-01-11-000285-c на момент проведення моніторингу вже завершена, внести зміни до тендерної документації в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій та відхилити тендерну пропозицію ФОП Романенко Олександр Вікторович, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, з метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель є неможливим.
З огляду на вищенаведене, управлінням освіти Каховської міської ради прийнято рішення розірвати договір про закупівлю №20 від 11.03.2019 (додаткова угода додається) та найближчим часом провести нову процедуру відкритих торгів на закупівлю соків фруктових та овочевих а асортименті з повним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
11.07.2019 16:15