-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
підгузники для дорослих
Підгузники для дорослих розмір М або №2 з середньою поглинальною здатністю – 11880 шт.; Підгузники для дорослих М або №2 з максимальною поглинальною здатністю – 3120 шт.; Підгузники поясні для дорослих розмір М або №2 з середньою поглинальною здатністю – 600 шт.; Підгузники для дорослих розмір L або №3 з середньою поглинальною здатністю – 11880 шт.; Підгузники для дорослих розмір L або №3 з максимальною поглинальною здатністю – 3120 шт.; Підгузники поясні для дорослих розмір L або №3 з середньою поглинальною здатністю – 600 шт
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер:
428b6fc4f75d40c999adf479d0f19c34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2019 00:00
Період моніторингу:
14.11.2019 11:22 - 06.12.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2019 № 60
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-02-04-000350-c 04.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківського геріатричного пансіонату (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету №14 від 22.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БЕМБІКС», укладений договір №35 від 07 березня 2019 року, додаткову угоду від 13 листопада 2019 року.
У Додатку 4 до тендерної документації «Якісні та інші характеристики предмету закупівлі» Замовник вимагав надати довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, копії зазначених договорів (з усіма додатками) та копії документів, що підтверджують їх виконання, копію листа - відгуку контрагента. Однак, учасником ТОВ «БЕМБІКС» вказані документи не надано.
У таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати в електронному вигляді копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Однак, учасником ТОВ «БЕМБІКС» зазначені документи не надано.
Таким чином, замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БЕМБІКС», у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
20.11.2019 14:18 - 05.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2019 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом розглянуто інформацію про моніторинг ДАСУ щодо закупівлі засобів догляду за малюками (UA-2019-02-04-000350-c). Повідомляємо Вас про те, що 13.11.2019 р. Договір про закупівлю товару за державні кошти №35 від 07.03.2019 р., укладений з ТОВ "БЕМБІКС" було розірвано, звіт про розірвання даної угоди розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель.
Тендерний комітет прийняв зауваження та зобов'язався проводити закупівлі відповідно до норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та підзаконних нормативно-правових актів.
Дата публікації звіту:
05.12.2019 11:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто в зв'язку з розірванням договору.
Дата публікації:
06.12.2019 14:38