-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідація стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття) – 7 лотів
Завершена
26 804 273.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 102.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 14 102.00 UAH
Номер:
aad48216ca6d4158aef44323ff66fc81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2019 00:00
Період моніторингу:
21.02.2019 09:31 - 16.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2019 № 12
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 20 лютого 2019 року №12
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2018-12-13-003509-с від 13.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 27, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, підстави внесення змін до договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник) від 12.12.2018 року; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.02.2019 року та 26.02.2019 року; тендерні пропозиції учасників, надані Замовником до пояснення: ПП «Санітарія», ПП «Порядок в домі», КЖРЕП №17, ПП «Будинко-управляюча компанія №18» та ФОП Березовського О.В.; тендерні пропозиції учасників, наданих у відповідності до Закону: ПП «Житлосервіс», КП «КЖРЕП №4», ТОВ «Вайт Лаінос», ФОП Заворотна К.В., ПП «Санбуд-Сервіс» та ПП «Регіон–К»; реєстри отриманих тендерних пропозицій; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.01.2019 року, від 15.02.2019 року та від 22.02.2019 року по лотах 1-6; повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2019 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11.02.2019 №1415-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що інформація у пропозиціях ПП «Санітарія», ПП «Порядок в домі», КЖРЕП №17, ПП «Будинко-управляюча компанія №18» та ФОП Березовського О.В. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимогам, установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам, установленим тендерною документацією Замовника визначені як конфіденційна інформація.
Відповідно до частини другої статті 27 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
При цьому, конфіденційність інформації повинна бути обґрунтовано визначена учасником.
Отже, учасники ПП «Санітарія», ПП «Порядок в домі», КЖРЕП №17, ПП «Будинко-управляюча компанія №18» та ФОП Березовського О.В. порушили вимоги частини другої статті 27 Закону.
Замовником на запит від 22.02.2019 та від 25.02.2019 завантажено в електронну систему закупівель пропозиції учасників, які визначені як конфіденційні.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, яких Замовник допустив до оцінки, встановлено наступне.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «Порядок в домі» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерній пропозиції по лоту 1 до договору про обслуговування об’єднання співвласників багатоквартирного будинку від 24.05.2018 №1, укладеного із ОСББ «Кармелюка, 116» та договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд від 24.05.2018 не надані додатки, які є невід’ємними частинами вказаних договорів, що не відповідає пунктам 1.3.1 і 1.3.2. розділу І Додатку 3 тендерної документації.
При цьому, зазначені договори не підтверджують надання ПП «Порядок в домі» послуг з прибирання та підмітання вулиць
Також, у тендерній пропозиції по лоту 1 надано відгук від Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради про виконання договору від 15.11.2018 №15, укладеного із КЖРЕП №9, що не відповідає пункту 1.3.2. розділу І Додатку 3 тендерної документації, оскільки замовником за цим договором є КЖРЕП №9.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «Житлосервіс» по лоту 1 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: до договорів оренди від 14.11.2013 №348, від 18.06.2013 №177, від 18.06.2013 №178, від 28.02.2017 №11/РМ не надано додатків, які є невід’ємними частинами вказаних договорів, що не відповідає пункту 1.1.1 розділу І Додатку 3 тендерної документації.
Також, у тендерній пропозиції по лоту 1 надано відгук від Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради про виконання договору від 22.01.2018 №5569, укладеного із Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради (далі – Виконавчий комітет), що не відповідає пункту 1.3.2. розділу І Додатку 3 тендерної документації, оскільки замовником за цим договором є Виконавчий комітет.
Інші учасники по лоту 1: КП «КЖРЕП №4» та ТОВ «Вайт Лаінос» не надали копії паспортів осіб, що підписали тендерні пропозиції, що не відповідає пункту 3.3 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації.
Аналізом тендерних пропозицій учасника ПП «Санітарія» встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерних пропозиціях по лотах 2 і 4 до договору оренди нерухомого майна від 14.10.2013 №327, укладеного із Департаментом економіки Чернівецької міської ради строком на 2 роки й 11 місяців, що діє з 14.10.2013 року по 13.09.2016 року не надано Додатки: розрахунок орендної плати та звіт про незалежну оцінку майна, які є його невід’ємною частиною, а також відсутня додаткова угода чи новий договір про продовження строку оренди нерухомого майна, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації.
Крім цього, договори позички нежилого приміщення від 07.03.2018 б/н із ОСББ «Ремонтник», від 01.03.2019 б/н із ЖБК №63 та від 01.03.2019 із ПП Пєстовим О.Ю. надані без додатків, які є їх невід’ємними частинами, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» по лоту 3 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: до договору оренди від 16.02.2015 №53/РМ, укладеного із Департаментом економіки Чернівецької міської ради не надано додатки №2 і №3, які є їх невід’ємною частиною, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації, а також не надано договори оренди на підтвердження орендованого майна – причепи в кількості 2 шт. 3т і 4т, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Березовського О.В. по лоту 4 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції до договору позички приміщення від 01.03.2018 №02, укладеного із ПП Пєстовим О.Ю. не надано Акт приймання-передачі об’єктів, який є його невід’ємною частиною, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників:
- по лоту 1 – ПП «Житлосервіс», ПП «Порядок в домі», ТОВ «Вайт Лаінос» та КП «КЖРЕП №4»;
- по лоту 2 – ПП «Санітарія»;
- по лоту 3 – ПП «Санбуд-Сервіс»;
- по лоту 4 – ПП «Санітарія» та ФОП Березовського О.В.;
- по лоту 6 – ПП «Санбуд-Сервіс», які не відповідали вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги по лотах 1, 2, 3 та 6.
По лоту 1 переможцем визнано ТОВ «Вайт Лаінос», по лоту 2 – ФОП Заворотна К.В., по лотах 3 і 6 – ПП «Регіон-К» та по лоту 4 – ПП «Санітарія».
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.03.2019 17:58 - 21.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2019 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо висновку про здійснення моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
11.03.2019 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
62d63965725a4a41935dd6e7dc7daecc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2019 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідації стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття (13 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-003509-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Яким чином Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради підтвердив, що пропозиції ПП «Порядок в домі», ПП «Санітарія», ПП "Будинко-управляюча компанія №18" та ФОП Березовського О.В. відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 Закону, оскільки учасники визначили документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, а також інші документи тендерної пропозиції як конфіденційні.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.
Номер:
bdee807ea89749c2826293ba432e642c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.02.2019 11:23
Опис:
Надаємо пояснення з відповідями на питання щодо моніторингу та додатки з документами
Номер:
61adf2ddf2d742c79d32a1bdf3f610f4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідації стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття (13 лотів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-13-003509-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Відповідно до частини другої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Яким чином Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради підтвердив, що пропозиція комунального житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №17 відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам, установленим статтею 17 Закону, оскільки учасник визначив документи пропозиції, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, установленим статтею 17 цього Закону, а також інші документи тендерної пропозиції як конфіденційні.