• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Морожена риба

ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба: мойва с/м; хек с/м; минтай с/м; салака с/м; сайда с/м; оселедець с/м)

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Номер: 663027e7ba8043a4a4fd1d9712d3423e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-01-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 01.02.2019 14:08 - 23.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.02.2019 № 9 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 01.02.2019 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-01-30-000998-c 30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пунктів 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень вимог законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Городнянського психоневрологічного інтернату (далі – замовник). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація замовника не містить вимог щодо надання учасником торгів інформації про відсутність підстав у довільній формі, визначених пунктами 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чим не дотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2019 14:21 - 19.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2019 14:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення виявлених порушень та приведення тендерної документації до вимог абзацу першого ч.3 ст. 17 та п. 2 ч. другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на засіданні тендерного комітету 07.02.2019 року прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та затверджено перелік змін відповідно до ч.2 ст.23 Закону «Про публічні закупівлі». Зміни, що вносяться до тендерної документації, розміщені в електронній системі закпівель у вигляді нової редакції тендерної документації. В окремому документі оприлюднено перелік змін, що внесені.
Дата публікації звіту: 07.02.2019 10:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом внесення змін від 07.02.2019 до тендерної документації.
Дата публікації: 07.02.2019 10:48