• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М`ясо

М`ясо яловичини та свинини в тушах та напівтушах

Завершена

385 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 753.15 UAH
Номер: 36ad87d492e141a497c7896ec966bf33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.06.2019 14:41 - 25.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2019 № 29 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 червня 2019 року №29 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2019-01-31-003272-b від 31.01.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів Черешського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (по лотах 1 та 2); тендерні пропозиції ФОП Плешка Р.К. (по лотах 1 та 2); протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 19.02.2019; повідомлення про намір укласти договір (по лотах 1 та 2); договір від 06.03.2019 №32 (по лоту 1), договір від 06.03.2019 №31 (по лоту 2). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення процедури відкритих торгів закупівлі м’яса (яловичини та свинини в тушах та напівтушах), що є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (надалі – наказ Мінекономрозвитку №490). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-3-1) підтверджено.
Період усунення порушень: 13.06.2019 15:42 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2019 15:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог моніторингу проведеної закупівлі за процедурою відкритих торгів, предмет закупівлі: М'ясо (М`ясо яловичини та свинини в тушах та напівтушах) оголошення № UA-2019-01-31-003272-b, повідомляємо, про наступне: Замовник у відповідності до вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в передбачені строки було оприлюднено план щодо проведення процедури відкритих торгів керуючись положенням ст. 2 Закону, дата публікації 31 січня 2019 року у 13:10. Також повідомляємо, що Замовником відповідно вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (надалі – наказ Мінекономрозвитку №490) накладено електронного цифрового підпису на План про проведення процедури відкритих торгів закупівлі м’яса (яловичини та свинини в тушах та напівтушах). Відповідно до вимог діючого законодавства, через електронний майданчик публічних закупівель, Замовником було оголошено проведення процедури відкритих торгів, в електронній системі публічних закупівель заповнено форму оголошення та завантажено Тендерну документацію, однак у зв’язку з технічним збоєм на електронному майданчику не було завантажено електронний цифровий підпис. За результатами проведення процедури відкритих торгів оскаржень та будь яких інших повідомлень з системи електронних публічних закупівель «Прозорро» не надходило. Про відсутність ЕЦП до процедури відкритих торгів встановлено під час вивчення «Конструктивної частини Моніторингу». Про встановлені порушення Замовник дізнався за результатами розпочатого моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області. Звертаємо увагу, що уповноваженою особою неоднаразово на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вживались заходи щодо накладення ЕЦП з метою виправлення встановлених помилок, однак електронний майданчик не надає механізму виправлення помилок та усунення порушень після переведення закупівлі в статус Завершено. Таким чином, Замовник задовольняє аргументовані підстави розпочатого моніторингу але у зв’язку з відсутністю механізму та порядку усунення порушень, за закупівлями що відбулись (статус завершено) не має можливості виконати вимогу в повному обсязі та виправити в системі «Прозорро». Наголошуємо, що всі дії, які призвели до встановлених контролюючим органом помилок, відбулись за результатами можливих електронних збоїв в системі «Прозорро», як приклад протягом року неодноразово проводились профілактики, перезавантаження та інші необхідні дії. Замовником не умисно допущено зазначені помилки, які не впливали на об’єктивність використання електронної системи з метою проведення публічних закупівель, всі принципи та положення діючого законодавства з питань публічних закупівель було дотримано. Відсутність зазначених аудит службою недоліків Замовником неможливо було передбачити завчасно так як електронні майданчик отримав та зберіг частково отриману інформацію.
Дата публікації звіту: 25.06.2019 15:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Відсутній механізм
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: .
Дата публікації: 26.06.2019 09:31