• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

1 158 193.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 573.00 UAH
Номер: 77bca766155249d5a9041bcc11770998
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-16-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.08.2022 16:03 - 07.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 16.08.2022 № 36-з м.Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 16.08.2022 №36-з Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 5. UA-2019-01-15-001196-b, ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення, яка проводиться Комунальною установою "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9";
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення звіту про виконання договору або публікації додаткових угод щодо подовження строку дії Договорів/розірвання Договору Лот 1 та Договору Лот 2, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «01» вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю відповідно вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі Комунальної установи "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9" (далі - Замовник); повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.03.2019 № 265-Т (далі – Договір Лот 1) та додаткові угоди до нього; договір від 05.03.2019 № 266-Т (далі – Договір Лот 2) та додаткові угоди до нього. Лот 1: Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ" укладено Договір Лот 1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, а саме: - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Під час виконання Договору Лот 1 до його умов вносились зміни шляхом укладання додаткових угод. Так, відповідно до пункту 1 додаткової угоди від 26.12.2019 №5 до Договору Лот 1 строк дії даного договору подовжено до 31.03.2020 року. Проте, Замовником станом на момент завершення проведення моніторингу процедури закупівлі (01.09.2022) звіт про виконання договору або додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору/розірвання Договору не оприлюднено. Лот 2: Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЧИСТИЙ СВІТ ЗАПОРІЖЖЯ" укладено Договір Лот 2. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, а саме: - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Під час виконання Договору Лот 2 до його умов вносились зміни шляхом укладання додаткових угод. Так, відповідно до пункту 1 додаткової угоди від 26.12.2019 №5 до Договору Лот 2 строк дії даного договору подовжено до 31.03.2020 року. Проте, Замовником станом на момент завершення проведення моніторингу процедури закупівлі (01.09.2022) звіт про виконання договору або додаткової угоди щодо подовження строку дії Договору/розірвання Договору не оприлюднено.
Період усунення порушень: 05.09.2022 14:16 - 20.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2022 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено.
Дата публікації звіту: 06.09.2022 13:33