-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Завершена
198 395.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 984.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 984.00 UAH
Номер:
bce3c1860bd74b48936bfaacaa6b89ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
21.02.2020 09:37 - 14.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-01-000078-c 01.02.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозиції, укладення договору закупівлі та додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація рішенням тендерного комітету від 31.01.2019 № 15, форма протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «Товарна База» від 20.02.2019 № 22, тендерна пропозиція ПП «Товарна База», повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2019, договір поставки від 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ, додаткова угода від 03.06.2019 № 1.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (оригіналу чи нотаріально завіреної довідки виданої уповноваженим органом, витягу з реєстру, довідки довільної форми тощо).
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація (п. 1.1. Додатку № 1Б) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (corruptinfo.nazk.gov.ua), доступ до якого є вільним.
Період усунення порушень:
02.03.2020 16:01 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2020 16:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Дата публікації звіту:
10.03.2020 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
fdd518480e17440d870b004e29b671ea
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2020 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-01-000078-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» встановлено відсутність інформації про закупівлю масла вершкового, проведеної за ID: UA-2019-02-01-000078-c.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Прошу вказати причини відсутності інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення вищезгаданої закупівлі масла вершкового.
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Відповідно до умов п. 5.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з умовами п 5.2. розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» пропозиція, строк дії якої коротший, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом інформації та документів тендерної пропозиції ПП «Товарна база» встановлено, що вказаним учасником не зазначено строку дії тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Замовником тендерну пропозицію ПП «Товарна база» не відхилено, а укладено договір закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому не відхилена тендерна пропозиція ПП «Товарна база», як така, що не відповідала умовам тендерної документації Замовника, оскільки зазначеним учасником не вказано строку дії тендерної пропозиції?
Умовами укладеного Договору від 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Слід зазначити, що Додатковою угодою №1 від 03.06.2019 внесено зміни в частині продовження строку дії даного Договору до 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи здійснювались поставка та платежі за Договором від 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ (зазначити які саме та коли)?
5. У разі виконання сторонами Договору 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
80e654abcf76476da2112ab2850d44c5
Назва:
Масло
Дата опублікування:
26.02.2020 16:06
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю масло вершкове (UA-Р-2018-12-29-004917-b).
01.02.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі масла вершкового, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером
(UA-2019-02-01-000078-с).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база» та 05.03.2019 року укладено договір №Л/НХ-1956/НЮ.
В тендерній документації не міститься вимога, щодо надання підтвердження терміну дії тендерної пропозиції. Крім цього в складі тендерної пропозиції учасника міститься гарантійний лист в якому учасник погоджується з усіма умовами договору.
В тендерного комітету були всі підстави визнати переможцем процедури закупівлі приватне підприємство «Товарна база».
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 156 290,40 гривень. Замовником проведена оплата на суму 126 799,20 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-1956/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.