-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пасажирський мікроавтобус
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 300.00 UAH
Номер:
b111e6938505448a9d56368968daa2be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-28-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2019 00:00
Період моніторингу:
29.01.2019 10:29 - 20.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2019 № 4
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.01.2019 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-01-20-000055-c 20.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 16 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами проведеного моніторингу питання надання замовником роз’яснень встановлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання замовником роз’яснень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2019 б/н (далі – тендерна документація), роз’яснення на звернення (запитання до процедури) від 21 січня 2019.
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 16 частини 2 статті 22 Закону.
Так, тендерна документація окрім іншого повинна містити адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, на що вказує пункт 16 частини 2 статті 22 Закону.
При цьому, замовником в тендерній документації не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
В ході аналізу питання надання замовником роз’яснень встановлено наступне.
Замовником 31 січня 2019 надано роз’яснення на звернення (запитання до процедури) від 21 січня 2019 з порушенням терміну, встановленого нормами частини першої статті 23 Закону.
Так, замовником не надано роз’яснення на звернення протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення, як це передбачено Законом, про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу.
Окремо слід зазначити, що замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів оприлюднено інформацію, яка не підтверджується відомостями тендерної документації.
Зокрема, місцезнаходження замовника вказано:
- в оголошенні про проведення відкритих торгів: 39800, Україна, Полтавська обл., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, 40,
- в тендерній документації (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І): 39731, Полтавська область, Кременчуцький район, с. Запсілля, вул. Центральна, 135.
Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
05.02.2019 18:55 - 20.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2019 18:55
Запити/Пояснення
Номер:
89e2cd759af24cacbf3bb23c4fe01616
Назва:
Щодо дотримання вимог Закону № 922
Дата опублікування:
31.01.2019 23:06
Опис:
відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону № 922 "У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів", враховуючи, що не було вчасно надано відповіді, строк подання пропозицій продовжено до 08.02.19 року
Номер:
21ffb9f96c224bce8ccc65984017a8ac
Назва:
Щодо помилкового тлумачення норм документації
Дата опублікування:
06.02.2019 11:34
Опис:
У відповілності до висновку зазанчено, що нами як замовником торгів не встановлено єдиного підходу до учасників торгів, так як зазначені різні адреси місце розташування. У відповідності до ст. 18 Закону органом оскарження визначено Антимонопольний комітет України, безпосередньо лише орган оскарження в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників.
Вами зазначено, що нами вказано різні адреси, це підтверджується наступним, згідно даних https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch нашою офіційною юридичною адресою є 39800, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ ДНІПРА, будинок 40 що і зазначається в обліковому записі в кабінеті замовника на авторизованому майданчику і в системі https://prozorro.gov.ua/, так як згідно порядку реєстрації замовників зазначається виключно юридична адреса.
Ми являємось дитячим оздоровчим табором і саме місце розташування так звана фактична адреса, це: 39731, Полтавська область, Кременчуцький район, с.Запсілля, вул.Центральна 135, що знаходиться в статуних документах комунального закладу. Також згідно примірної документації в порядку Наказу Мерту № 921 про затвердження примірної тендерної документації зазначено: п. 2.2. Розділу І - місцезнаходження, тому нами і було зазначено саме місцезнаходження табору. Місце поставки, що в оголошенні, що в тендерній документації тотожне. Просимо надати грунтовні пояснення, які норми нами було порушено, і чим саме це завдає шкоди інтерсам держави, зокрема порушує законодавство про публічні закупівлі?
Номер:
11ef873c66d442fea6cf5a4c3fb686fa
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
12.02.2019 17:27
Опис:
За результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок по закупівлі за оголошенням UA-2019-01-20-000055-c.
Замовник, звертаючись за роз’ясненням щодо висновку повідомив, що лише Антимонопольний комітет України в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників. З урахуванням зазначеного наголошуємо наступне.
Моніторинг закупівель здійснюють виключно центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи, про що свідчить абзац 1 частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Слід зауважити, що окрім порушень викладених у висновку також вказано про невідповідність інформації про місцезнаходження замовника.
В той же час, у висновку відсутнє твердження, що зазначення різної інформації про місцезнаходження замовника завдає шкоди інтересам держави, зокрема порушує законодавство про закупівлі.
Таким чином, суперечність інформації про місцезнаходження замовника була відображена як додаткова без твердження щодо порушення законодавства про закупівлі.
За таких обставин, пропонуємо ретельніше опрацьовувати висновок про результати моніторингу закупівлі.
Принагідно інформуємо, що у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі, на що вказують норми абзацу 7 частини 7 статті 7-1 Закону.