-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вул. Богатирської та Московського проспекту
Завершена
124 539 547.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 622 697.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 622 697.74 UAH
Номер:
e76b57630b114658a7f1eb0ed91b9801
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2019 00:00
Період моніторингу:
14.05.2019 14:13 - 07.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-12-13-005319-c 13.12.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення ч. 3 ст. 17, п. 2 та 13 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівельна 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» та ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 08.02.2019 № 21/300-1 та від 13.02.2019 № 21/300-2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.03.2019 № 18-11 зі змінами.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 4.1.2 Розділу 4 Подання та розкриття тендерних пропозицій ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, встановлено, що в порушення вимог ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону, додаток 8 Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір ТД не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у п.п. 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Період усунення порушень:
03.06.2019 17:37 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2019 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Спростування додається
Дата публікації звіту:
07.06.2019 14:22