• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 – км 112+026 (Р-37 Енергодар - Василівка – Бердянськ на ділянці км 163+310 – км 185+810)

Завершена

344 085 208.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350 000.00 UAH
Номер: 26279573477745f7a0aa335b7ac10ce0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.03.2019 12:47 - 30.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 07.03.2019 № 26 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка - Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026 (Р-37 Енергодар-Василівка-Бердянськ на ділянці км 163+310 - км 185+810), яка проводиться Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (UA-2018-11-02-000920-c), на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено: невідхилення та безпідставне допущення до оцінки тендерних пропозицій учасників, які не відповідали кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, що є порушенням вимог частини 7 статті 28, абзацу 2 пункту 1 та пунктів 3, 4 статті 30 Закону. Отже, торги на закупівлю послуг: " Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 – км 112+026 (Р-37 Енергодар - Василівка – Бердянськ на ділянці км 163+310 – км 185+810)", ID: UA-2018-11-02-000920-c, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 3 частини 5 статті 28, абзаців 6 та 7 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі - Замовник); протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2019 №7 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2019; тендерні пропозиції учасників ТОВ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ", ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" та ТОВ "Автомагістраль-Південь". Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.01.2019 №7 за результатами розгляду тендерних пропозицій зазначених учасників тендерним комітетом відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації (порушень щодо правильності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" моніторингом не встановлено), та допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" та ТОВ "Автомагістраль-Південь". Проведеним дослідженням тендерних пропозицій ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" та ТОВ "Автомагістраль-Південь" встановлено їх невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації (далі - ТД). Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" встановлено наступне. Підпунктом 3.1.1. пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації). Пунктом 3 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг". Також в пункті 3 Додатку 1 до ТД визначено, що для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасник повинен надати копію інформаційної довідки про обсяги та вартість наданих послуг по договору з поточного середнього ремонту (виконаних робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік в розрізі Замовника (ів) цих послуг (робіт), а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. Для підтвердження інформації, що зазначена у такій довідці, Учасник повинен надати, в тому числі, наступні документи: копію(ї) договору(ів) на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік; копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо наданих послуг (виконаних робіт) з поточного середнього ремонту (капітального ремонту, реконструкції або будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік. Вказані вище документи повинні підтвердити по ключових видах послуг власний досвід Учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію надано довідку від 18.12.2018 № 1218/1.3-З, в якій зазначено про укладання та виконання 2-х аналогічних договорів, а саме: - договір із Службою автомобільних доріг у Львівській області від 18.05.2016 № 48-05/16, виконаний на суму 204 533,7172 тис. грн; - договір із Службою автомобільних доріг у Харківській області від 12.05.2017 № Т20-ЧМ/17, виконаний на суму 318 085,5266 тис. гривень. Також надано копії зазначених договорів з додатками, додатковими угодами та копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) для підтвердження власного досвіду надання послуг. При цьому, щодо договору із Службою автомобільних доріг у Харківській області від 12.05.2017 № Т20-ЧМ/17, виконаного на суму 318 085,5266 тис. грн, слід зазначити, що наданими у складі пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" копіями Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) підтверджено виконання договору на суму 315 157,17457 тис.грн. Тобто, ТОВ "Автомагістраль-Південь" документально не підтверджено власний досвід надання послуг на суму 2 928,35203 тис. грн. Таким чином, ТОВ "Автомагістраль-Південь" в довідці від 18.12.2018 № 1218/1.3-З зазначено недостовірну інформацію щодо суми фактичного виконання договору із Службою автомобільних доріг у Харківській області від 12.05.2017 № Т20-ЧМ/17. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідала кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг" та умовам підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 ТД, пункту 3 Додатку 1 до ТД, та підлягала відхиленню на підставі вимог частини 7 статті 28, абзацу 2 пункту 1 та пунктів 3, 4 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, зі змінами (далі - Закон). Проте, в порушення вимог частини 7 статті 28, абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону тендерним комітетом Замовника не відхилено та допущено до оцінки тендерну пропозицію ТОВ "Автомагістраль-Південь". Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" встановлено наступне. Підпунктом 3.1.1. пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації). Пунктом 3 Додатку 1 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг". Також в пункті 3 Додатку 1 до ТД визначено, що для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасник повинен надати копію інформаційної довідки про обсяги та вартість наданих послуг по договору з поточного середнього ремонту (виконаних робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік в розрізі Замовника (ів) цих послуг (робіт), а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. Для підтвердження інформації, що зазначена у такій довідці, Учасник повинен надати, в тому числі, наступні документи: копію(ї) договору(ів) на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік; копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), щодо наданих послуг (виконаних робіт) з поточного середнього ремонту (капітального ремонту, реконструкції або будівництва) автомобільних доріг у період з 2015 року по 2018 рік. Вказані вище документи повинні підтвердити по ключових видах послуг власний досвід Учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію надано довідку від 19.12.2018 № 1653, в якій зазначено про укладання та виконання 2-х аналогічних договорів, а саме: - договір із Службою автомобільних доріг у Львівській області від 05.07.2016 № 68-07/16, виконаний на суму 218 177 335,90 грн; - договір із Службою автомобільних доріг у Львівській області від 23.05.2017 № 67-05/17, виконаний на суму 148 476 000,00 гривень. Також надано копії зазначених договорів з додатками, додатковими угодами та копії Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) для підтвердження власного досвіду надання послуг. При цьому, щодо договору із Службою автомобільних доріг у Львівській області від 23.05.2017 № 67-05/17, виконаного на суму 148 476 000,00 грн, слід зазначити, що наданими у складі пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" копіями Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) підтверджено виконання договору на суму 116 577 000,00 грн. Тобто, ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" документально не підтверджено власний досвід надання послуг на суму 31 899 000,00 грн. Таким чином, ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" в довідці від 19.12.2018 № 1653 зазначено недостовірну інформацію щодо суми фактичного виконання договору із Службою автомобільних доріг у Львівській області від 23.05.2017 № 67-05/17. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідала кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг" та умовам підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 ТД, пунктів 1, 3 Додатку 1 до ТД, та підлягає відхиленню на підставі вимог частини 7 статті 28, абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону. Проте, в порушення вимог частини 7 статті 28, абзацу 2 пункту 1 та пунктів 3, 4 статті 30 Закону тендерним комітетом Замовника не відхилено та допущено до оцінки тендерну пропозицію ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ". Абзацом 3 частини 5 статті 28 Закону визначено, що якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, то процедура закупівлі відміняється. Водночас, абзацами 6 та 7 частини 1 статті 31 Закону визначено, що Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій та у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Враховуючи те, що тендерна пропозиція ТОВ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" за результатами розгляду тендерних пропозицій відхилена тендерним комітетом Замовника, а тендерні пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" та ТОВ "Автомагістраль-Південь" підлягали відхиленню, Замовник повинен був не допускати до оцінки тендерні пропозиції всіх учасників та відмінити торги. Проте, в порушення вимог абзацу 3 частини 5 статті 28, абзаців 6 та 7 частини 1 статті 31 Закону тендерним комітетом Замовника торги не відмінено.
Період усунення порушень: 28.03.2019 12:17 - 16.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2019 12:17

Запити/Пояснення