-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
риба морожена
Завершена
229 824.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 149.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 149.12 UAH
Номер:
f12ea9a0d3754fc19347221b372649bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
07.10.2019 11:55 - 30.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-31-004200-b 31.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладанні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ фірма "Альтаір", протоколи розкриття від 18.02.2019 та від 19.02.2019, повідомлення про намір укласти договір 19.02.2019, договір на постачання продуктів харчування від 04.03.2019 № 24, додаткова угода №1 від 15.05.2019, додаткова угода №3 від 01.10.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.10.2019.
За результатом моніторингу, учасником торгів ТОВ фірма "Альтаір" в пропозиції не надано реєстру документів, який вимагався замовником в пункті 1.2 розділу 3 тендерної документації. Рішенням тендерного комітету не віднесено реєстр наданих документів до формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до пункту 1.5 додатку №1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності обладнання та матеріально- технічної бази повинні були надати документ, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва та / або обігу харчових продуктів (сканований оригінал або копія). Однак, учасником ТОВ фірма «Альтаір» у складі своєї пропозиції вищезазначений документ не надано.
Отже, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником не дотримано норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ фірма "Альтаір", яка не відповідає умовам тендерної документації, а укладено з цим учасником договір на суму 219 564,00 гривні.
Також, моніторингом встановлено, що на порушення частини 1 статті 10 Закону Замовником на веб порталі Уповноваженого органу не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору (внесені додатковою угодою №2 від 02.07.2019) протягом трьох днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень:
16.10.2019 17:11 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2019 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
96c5c433c85f4f30bc2a0591f4ae671b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2019 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2019 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-01-31-004200-b, яка проводилася КЗ ЛОР «Монастироцьким психоневрологічним інтернатом» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з ТОВ фірмою «Альтаір» договір від 04.03.2019 № 24 про закупівлю продуктів харчування вартістю 219 564,00 грн (далі – Договір № 24), що оприлюднений в електронній системі закупівель. Також, оприлюднені та підписані Додаткові угоди №1 і №3, які є невід’ємною частиною до даного Договору № 24.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 24 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлення про внесення змін до вказаного договору, а саме додаткової угоди №2 ?
2. Чому у Додатковій угоді №3 до Договору №24 від 04.03.2019р. у специфікації на постачання продуктів харчування змінена вартість залишку товару, яку необхідно ще поставити, вартість (грн)без ПДВ становить 49 812,78, а не 49 801,70грн?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d869024d64994d6f93558431911b4f68
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
15.10.2019 18:25
Опис:
відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом , інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору- протягом трьох днів з дня внесення змін. Ми помилково не оприлюднили Додаткову угоду №2 від 2 липня 2019 р. так як в цій угоді були внесені зміни наших розрахункових даних і зареєстровано по лінії казначейської служби (дану угоду оприлюднюємо).
У Додатковій угоді №3 від 01.10.2019 р. до Договору №24 від 04.03.2019 р. у специфікації на постачання продуктів харчування (риби мороженої-хек безголовий свіжозаморожений) вартість залишку товару вказана як різниця вартості між поставленою продукцією та загальною вартістю Договору №24 від 04.03.2019р. Якщо виходити по кількості даних продуктів харчування , то постачальник повинен нам поставити на 0,150 кг більше риби мороженої як зазначено в специфікації відповідно до залишкової вартості вказаній у специфікації Додаткової угоди №3 від 01.10.2019 р.