• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

риба морожена

Завершена

229 824.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 149.12 UAH
Номер: f12ea9a0d3754fc19347221b372649bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.10.2019 11:55 - 30.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2019 №167 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2019 № 167 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-31-004200-b 31.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладанні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ фірма "Альтаір", протоколи розкриття від 18.02.2019 та від 19.02.2019, повідомлення про намір укласти договір 19.02.2019, договір на постачання продуктів харчування від 04.03.2019 № 24, додаткова угода №1 від 15.05.2019, додаткова угода №3 від 01.10.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.10.2019. За результатом моніторингу, учасником торгів ТОВ фірма "Альтаір" в пропозиції не надано реєстру документів, який вимагався замовником в пункті 1.2 розділу 3 тендерної документації. Рішенням тендерного комітету не віднесено реєстр наданих документів до формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до пункту 1.5 додатку №1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності обладнання та матеріально- технічної бази повинні були надати документ, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва та / або обігу харчових продуктів (сканований оригінал або копія). Однак, учасником ТОВ фірма «Альтаір» у складі своєї пропозиції вищезазначений документ не надано. Отже, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником не дотримано норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ фірма "Альтаір", яка не відповідає умовам тендерної документації, а укладено з цим учасником договір на суму 219 564,00 гривні. Також, моніторингом встановлено, що на порушення частини 1 статті 10 Закону Замовником на веб порталі Уповноваженого органу не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору (внесені додатковою угодою №2 від 02.07.2019) протягом трьох днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень: 16.10.2019 17:11 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2019 17:11

Запити/Пояснення