• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням штучного трав′яного покриття та елементів благоустрою комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 26 Кам′янської міської ради»

Завершена

751 766.48 UAH з ПДВ
Номер: 45f0d17590254c4db3fcda57cc264b8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.05.2019 17:19 - 13.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.05.2019 № 95 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2019 № 95 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2019-02-14-000692-b 14.02.2019 Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 26 Кам′янської міської ради інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо переговорної процедури та її оприлюднення встановлено порушення вимог частини 3 статті 35 Закону «Про публічні закупівлі» в частині наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оголошення про проведення переговорної процедури, опис предмету закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2019, договір підряду від 04.03.2019 №6, пояснення замовника, отримані 28.05.2019 через електронну систему закупівель. В ході моніторингу встановлено, що 14.02.2019 Замовником оголошено в електронній системі закупівель переговорну процедуру на закупівлю робіт – Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням штучного трав′яного покриття та елементів благоустрою комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 26 Кам′янської міської ради. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ №490), яким затверджена Форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – Форма повідомлення), формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Так, Замовник заповнює обов’язкові поля, зазначені у Формі повідомлення, зокрема: - Пункт 13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до ч.2 ст.35 Закону. - Пункт 14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Замовник обґрунтував застосування переговорної процедури пунктом 5 статті 35 Закону, а саме: виникненням потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, із посиланням на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - експертний висновок, що підтверджує необхідність для додаткового обсягу раніше закупленого предмета закупівлі та, що дійсно з технічних причин попередній виконавець не може бути замінений іншим; - основний договір про закупівлю; - звіт про результати проведення конкурсних торгів на відповідний предмет закупівлі. Проте, Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури не вказано обов'язкові реквізити та видавника експертного висновку, який підтверджує необхідність для додаткового обсягу раніше закупленого предмета закупівлі, що, в свою чергу, унеможливлює підтвердження достовірності експертного висновку. Опрацюванням пояснення Замовника та експертного висновку, наданих 28.05.2019 через електронну систему закупівель, встановлено, що експертний висновок від 01.02.2018 №003 не співпадає в часі з оголошенням та проведенням переговорної процедури закупівлі, а отже, не може бути обґрунтуванням застосування переговорної процедури. Відповідно до частини 3 статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури. Таким чином, Замовник всупереч вимогам заповнення наявною інформацією обов’язкових полів Форми повідомлення та всупереч частині 3 статті 35 Закону не повністю оприлюднив обґрунтування застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень: 10.06.2019 17:05 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2019 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновку за результатами моніторингу закупівлі робіт – Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням штучного трав′яного покриття та елементів благоустрою комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 26 Кам′янської міської ради встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, а саме порушення вимог частини 3 статті 35 Закону «Про публічні закупівлі» в частині наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі. «…Стаття 35. Умови застосування переговорної процедури закупівлі 3. За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити: найменування та місцезнаходження замовника; найменування, кількість товару та місце його поставки, вид робіт і місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким проведено переговори; ціну пропозиції; обґрунтування застосування переговорної процедури. …» Закладом , відповідно до ст.35 Закону, після прийняття рішення про намір укласти угоду оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, в якому заповнені всі обов′язкові поля. Форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – Форма повідомлення) затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ №490). Форма заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може вказати додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. При цьому слід зазначити, що наказ № 490 не містить інструкцій щодо заповнення форм документів, як це було у наказі № 1106. Замовник, зважаючи на те, що всі документи, які підверджують необхідність застосування переговорної процедури, знаходяться в закладі та можуть бути надані за будь-якою вимогою, а додати сканкопії документів не має технічної можливості, зіслався в обґрунтуванні в ЕСЗ лише на перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - експертний висновок, який підтверджує, що з технічних причин попередній виконавець не може бути замінений іншим; - основний договір про закупівлю; - звіт про результати проведення конкурсних торгів на відповідний предмет закупівлі. Тому вимоги частини 3 статті 35 Закону «Про публічні закупівлі» в частині наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі не порушені. Також встановлено, що експертний висновок від 01.02.2018 №003 не співпадає в часі з оголошенням та проведенням переговорної процедури закупівлі, а отже, не може бути обґрунтуванням застосування переговорної процедури. Якщо проаналізувати текст висновку, то стає зрозумілим, що цей висновок ніяк не міг бути складеним в лютому 2018 року, тому що в висновку ведеться мова про роботи з капітального ремонту, які були виконані лише в кінці 2018 року за договором від 02.10.2018 року № 23. Вважаємо, що експерт при написані дати в шапці висновку допустив механічну описку. Голова комітету закладу звернувся до експерту з технічного обстеження Савицькому А.М. с проханням надати пояснення, внести зміни та надати підтверджуючі документи. Пояснення експерта, підтверджуючі документи та експертній звіт з поправками додається.
Дата публікації звіту: 14.06.2019 10:33

Запити/Пояснення