-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Борошно пшеничне вищого ґатунку
Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Завершена
575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
Номер:
c7931f1acd274441b43b6ed22e0ae3ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-14-000240
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2019 00:00
Період моніторингу:
14.03.2019 17:27 - 05.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2019 № 52
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 52
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-16-003164-с 16.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 16.01.2019 № 50), тендерні пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» та ТОВ «Стартрейдінг» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2019 № 103 та 104, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.02.2019 № 13.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Так, згідно з п. 8 Додатку 4 до ТД учасник повинен надати витяг з державного реєстру потужностей Учасника на кожну окрему потужність.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Відповідно до п. 75 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі.
У складі пропозиції Переможця наявний витяг з реєстру потужностей за номером r-UA-10-08-253, де зазначена адреса потужності вул. Тельмна, 13-А, м. Обухів, Київська область (склад продуктів харчування) та r-UA-26-26-4026, де зазначена адреса потужності вул. Лаврська, 9 корп. 19, м. Київ (офісне приміщення).
Однак, у складі пропозиції Переможця відсутня інформація з реєстру потужностей про реєстрацію потужності операторів ринку харчових продуктів на транспортні засоби Merseder-Benz Sprinter 216 CDI AA7858BC, Merseder-Benz Sprinter AA8801AM, Merseder-Benz Sprinter AA9718OM, що не відповідає вимогам п. 8 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 27.02.2019 № 13 на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 574 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
22.03.2019 11:46 - 06.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2019 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок ДАСУ наведено в додатку.
Дата публікації звіту:
28.03.2019 17:57
Рішення про призначення перевірки
Номер:
0425e71ad84347b48ff7bc81e7ae541e
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-06-27-000002
Дата створення:
27.06.2019 15:58
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Пропризначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку(додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019№ 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
2 UA-2018-11-30-001466-a
3 UA-2018-12-07-001113-a
4 UA-2019-01-28-003556-b
5 UA-2019-01-16-003161-c
6 UA-2019-01-16-003164-c
7 UA-2018-11-27-003598-c
8 UA-2018-11-30-002477-c