• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний середній ремонт вулиці Гагаріна-2 с.Сасово Виноградівського району Закарпатської області

Торги відмінено

350 643.60 UAH з ПДВ
Номер: 3217a57d37544596a499c53c51bca95a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 21.02.2019 12:39 - 16.03.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.02.2019 № 9 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника М.ФЕДАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 21.02.2019 № 9. Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-23-002596-c 23.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2018-11-13-002601-a 13.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2019-02-11-001582-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-11-000926-b 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-01-16-001735-b 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-16-000905-a 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону та абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону. Також, установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, чим порушено вимоги наказу Мінекономрозвитку №490, в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію щодо оприлюднення та відображення зазначеної закупівлі в річному плані на 2018 рік; протокол переговорів від 22.11.2018 № 15; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та установлено наступне. За результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Сасівською сільською радою (далі – Замовник) не оприлюднений річний план закупівель на 2018 рік, відповідно до якого здійснюється переговорна процедура закупівлі послуг «Поточний середній ремонт вулиці Гагаріна-2 с.Сасово, Виноградівського району Закарпатської області», очікуваною вартістю 350 643,60 гривень. Крім цього, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, затверджена, зокрема, форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, зокрема, умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) та є обов’язковою для внесення замовником такої інформації. При цьому, в пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (надалі – наказ Мінекономрозвитку №490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. Таким чином, установлено, що інформація, наведена у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону. Також, під час проведення моніторингу закупівлі з питання укладення договору між Сасівською сільською радою та Дочірнім Підприємством «Закарпатський Облавтодор» Відкритого Акціонерного Товариства «Державна Акціонерна Компанія» Автомобільні Дороги України» та беручи до уваги пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель (2019-02-25 13:26:25) та за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом, яка б підтверджувала зворотне, встановлено, що Замовником договір не укладався. 26 лютого 2019 року Виходячи зі змісту норм абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас згідно абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому, термін з моменту публікації Замовником повідомлення про намір укласти договір станом на 26.02.2019 становить 96 днів, відповідно в порушення абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі послуг «Поточний середній ремонт вулиці Гагаріна-2 с.Сасово, Виноградівського району Закарпатської області», очікуваною вартістю 350 643,60 гривень. 26 лютого 2019 року
Період усунення порушень: 26.02.2019 11:28 - 14.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2019 11:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2019р. та на виконання Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, тендерним комітетом Сасівської сільської ради 28.02.2019р. протоколом №7 було прийнято рішення про усунення виявлених порушень, які були виявлені в результаті здійснення моніторингу.
Дата публікації звіту: 01.03.2019 14:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни переговорноі процедури закупівлі
Дата публікації: 01.03.2019 15:53

Запити/Пояснення