-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
борошномельно - крупяна продукція
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
7e3dfe2cf4e247f28e5e33f91a30f48a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 13:12 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-30-004832-b 30.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП «Домбровська Тетяна Антонівна», протокол засідання тендерного комітету замовника від 18 лютого 2019 року №14, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01 березня 2019 року №9, пояснення від 01 липня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції.
Крім того, за результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету замовника від 18 лютого 2019 року №14), вимогам тендерної документації в частині ненадання:
- як учасником - документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- як учасником - листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI тендерної документації);
- як учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Однак, на порушення вимог пунктів 1, 2 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», як учасника, унаслідок її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, умовам тендерної документації, та як переможця - у разі ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, та уклав з ним договір від 01 березня 2019 року №9 на суму 694500,00 грн.
Згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, установлено, що умовами договору від 01 березня 2019 року №9 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами всіх своїх зобов’язань за цим договором.
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 17 грудня 2019 року на підставі накладної від 12 грудня 2019 року №183, здійснено остаточні розрахунки із ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 01 березня 2019 року №9.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
08.07.2020 13:14 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2020 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
у звязку з технічною неможливістю опублікувати звіт на майданчику, прикріплюємо до висновку
Дата публікації звіту:
09.07.2020 14:38
Рішення про призначення перевірки
Номер:
6bb478c6bfa34d0f959cd22059b99aee
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-08-27-000001
Дата створення:
27.08.2020 12:06
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 Вінниця
№50
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-11-28-000289-а, UA-2019-01-30-004832-b, UA-2019-02-13-000993-c, здійснених комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Тетяну Мізернюк.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Запити/Пояснення
Номер:
7d1ebf4cd3e848e1ad820c81ba9bf464
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2020 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі борошномельно-круп’яної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-30-004832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (підпункт 5.1.4 пункту 1 розділу V)?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 березня 2019 року №9?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
53b5dcfb667c48e083c768e120e25159
Назва:
щодо звіту про виконання договору
Дата опублікування:
01.07.2020 14:20
Опис:
у зв'язку з відсутністю технічної можливості внесення даних про виконання договору. Було звернення на майданчик, щодо технічної підтримки, в телефонному режимі, але змін не було.
Номер:
6c6237b6006a4b048970ec1f9829ad3a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2020 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі борошномельно-круп’яної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-30-004832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 18 лютого 2019 року №14), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ);
- листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI);
- учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e437d1892f87477796f3531d5ae399b7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.07.2020 15:50
Опис:
Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 18 лютого 2019 року №14), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ);
Учасник надав довідку в якій зазначається про відсутність найманих працівників, а що самостійно виконує умови договору, а відповідно до виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців яка видана в квітні 2012 року, в даного учасника є досвід роботи.
- листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI);
Учасником прикріплено безпосередньо проект договору, який підписано, отже погоджено.
- учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ)
довідки надано в паперовому вигляді