-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Паливна деревина (дрова тверда і мягка порода) з доставкою.
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 3 300.00 UAH
Номер:
63dadceaacd7481aba4b4892819698df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2019 00:00
Період моніторингу:
19.02.2019 16:23 - 14.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2019 №10
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.02.2019 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-02-17-000012-b від 17.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення, в частині, не пов’язаній з визначенням предмету закупівлі - порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладене у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту, культури і туризму та соціального захисту населення Саранчуківської сільської ради (далі – Замовник), предмет закупівлі товару визначено за показником п'ятої цифри (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина, ДК 021:2015: 03415000-2 — Деревина м’яких порід), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок МЕРТУ №454), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №448/28578.
Період усунення порушень:
20.02.2019 16:00 - 07.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2019 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З неможливістю відредагувати предмет закупівлі товару (ДК;021:2015;03413000-8 Паливна деревина закупівлю буде скасовано і оголошено нову.
Дата публікації звіту:
27.02.2019 16:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
торги відмінено
Дата публікації:
27.02.2019 17:47