-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з ліквідації стихійних звалищ)
Згідно з тендерною документацією.
Завершена
1 494 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 940.66 UAH
мін. крок: 1% або 14 940.66 UAH
Номер:
20404fe85e2d465db92b0e55f3821bb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-03-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2019 00:00
Період моніторингу:
03.09.2019 17:16 - 25.09.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
03.09.2019 №136
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
від 03.09.2019 № 136
Витяг з переліку
процедур закупівель
UA-2019-01-18-001623-b, Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району, ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з ліквідації стихійних звалищ), виявлені підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (лист Запорізької місцевої прокуратури № 3 від 23.08.2019 № 35-7186вих19).
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» умовам тендерної документації та законодавству, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району, що оформлено протоколом від 01.02.2019 року № 24; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів - Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя»; протокол засідання тендерного комітету від 14.02.2019 № 41; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 27.02.2019 № ДР-26.
Період усунення порушень:
10.09.2019 14:06 - 14.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2019 14:06