-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання білизни)
послуги з прання білизни - 14 400 кг
Торги відмінено
288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
Номер:
6548ba83911b49cebd344081959e24fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-20-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2019 00:00
Період моніторингу:
20.02.2019 15:20 - 15.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2019 № 25
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.02.2019 № 25
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-01-23-001929-a , 23.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та їх відповідність вимогам тендерної документації - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації; надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та їх відповідність вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього, оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-01-23-001929-a, тендерна документація, затверджена на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, протокол засідання тендерного комітету від 13 лютого 2019 р. № 31 щодо розгляду та визнання тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович переможцем, повідомлення про намір укласти договір, тендерна пропозиція ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, документи, що надані переможцем торгів ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та які вимагались тендерною документацією, затвердженою на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, пояснення від 22 лютого 2019 р., отримане від Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами аукціону ціна пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович є найнижчою. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого Черкаським інститутом пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України 13 лютого 2019 р. в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації переможцем торгів визнано ФОП Гребенюк Сергій Миколайович.
У пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, визначено, що учасник повинен надати забезпечення у виляді електронної банківської гарантії. Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу ІІІ цієї документації (зокрема у разі ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією). Водночас, пунктом 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, встановлено вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Проте, у банківській гарантії від 05.02.2019 № 11505225000 (видана Акціонерним товариством «УКРСИББАНК»), що подана у складі тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, відсутня інформація, що свідчить про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні такої обставини, як ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірені копії відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників (не менше двох) відповідно до поданих копій договорів (відгуки повинні містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність виконання, наявність чи відсутність зауважень, обов’язково вказати фактичне виконання договорів).
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович надано два відгуки про виконання аналогічних договорів. Проте, відгук про виконання аналогічного договору від 30.01.2019 № 1/61-41, виданий Військовою частиною 3061, не містить інформацію про фактичне виконання аналогічного договору.
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 23 січня 2019 р. № 16, для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (зокрема із зазначенням кількості аналогічних договорів, що є предметом закупівлі).
У складі тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович надано копії трьох аналогічних договорів із Головним центром підготовки особового складу ДПСУ ім. генерала-майора І.Момота (В/ч 9930). Проте, «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів код ДК 021꞉2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» від 07.02.2019 № 98 учасника містить лише загальну інформацію (загальна сума, термін виконання) аналогічних договорів без зазначення їх кількості.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ФОП Гребенюк Сергій Миколайович підлягала відхиленню на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, уставленим статтею 16 цього Закону).
Період усунення порушень:
25.02.2019 17:14 - 13.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2019 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протоколом засідання тендерного комітету №44 від 26.02.2019 процедуру закупівлі відмінено, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.02.2019 10:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Процедуру закупівлі відмінено. Інформація про відміну оприлюднена замовником в електронній системі 27.02.2019
Дата публікації:
27.02.2019 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
34976c1cc4c742229602d660e37544e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2019 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2019 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-23-001929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерну пропозицію ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, визнано переможцем, тоді як у банківській гарантії від 05.02.2019 № 11505225000 (видана Акціонерним товариством «УКРСИББАНК»), що подана учасником, відсутня інформація, що свідчить про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні такої обставини, як ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією?
Так, у пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (затверджена на засіданні тендерного комітету від 23.01.2019 № 16) визначено, що учасник повинен надати забезпечення у виляді електронної банківської гарантії. Гарантія обовязково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу ІІІ цієї документації. Водночас, пунктом 6 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (затверджена на засіданні тендерного комітету від 23.01.2019 № 16) встановлено вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
2) з яких підстав тендерну пропозицію учасника ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, визнано переможцем, тоді як останнім надано відгук про виконання аналогічного договору від 30.01.2019 № 1/61-41, виданий Військовою частиною 3061, який не містить інформацію про фактичне виконання аналогічного договору?
Так, відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації (затверджена на засіданні тендерного комітету від 23.01.2019 № 16) учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірені копії відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників (не менше двох) відповідно до поданих копій договорів (відгуки повинні містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність виконання, наявність чи відсутність зауважень, обов’язково вказати фактичне виконання договорів).
3) з яких підстав тендерну пропозицію ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, яка за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, не відхилено, тоді як останнім надано «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів код ДК 021꞉2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» від 07.02.2019 № 98, яка не містить інформацію про кількість аналогічних договорів із Головним центром підготовки особового складу ДПСУ ім. генерала-майора І.Момота (В/ч 9930)?
Так, відповідно до пункту 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації (затверджена на засіданні тендерного комітету від 23.01.2019 № 16) для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (зокрема із зазначенням кількості аналогічних договорів, що є предметом закупівлі). У складі тендерної пропозиції ФОП Гребенюк Сергій Миколайович надано копії трьох аналогічних договорів із В/ч 9930, проте у вказаній довідці зазначено лише загальну інформацію (загальна сума, термін виконання) аналогічних договорів без зазначення їх кількості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fa24f45b713e4a71a928e789eccfdf37
Назва:
інформація на запит
Дата опублікування:
22.02.2019 12:39
Опис:
Повідомляємо, що Ваш запит було розглянуто тендерним комітетом інституту. Також зазначаємо, що закупівлю буде скасовано через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.