-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту
Завершена
483 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 420.00 UAH
Номер:
56a7a261146a422d8045e34efa202c21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-12-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2019 00:00
Період моніторингу:
12.08.2019 14:32 - 05.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2019 №44
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-26-000141-b 26.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відобження закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 14 лютого 2019 року б/н про визначення переможця, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Алан» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27 лютого 2019 року №46, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 20 серпня 2019 року отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алан», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією замовника, в частині відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв-експедиторів, чим не дотримано вимоги, встановлені замовником в підпункті 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 27 лютого 2019 року №46.
Період усунення порушень:
23.08.2019 15:21 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2019 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш висновок від 23.08.2019 року по моніторингу проведеної закупівлі “Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b (надалі-процедура закупівлі) та в зв'язку з цим повідомляємо наступне.
З висновком щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) не погоджуємося. Зазначена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ “Алан” вимогам тендерної документації (підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1), а саме в частині відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв експедиторів встановлена без врахування наданих Замовником усіх пояснень, у тому числі й тлумачення тендерної документації Замовника. На нашу думку, саме розбіжність в тлумаченні тендерної документації Замовника стала причиною такого висновку. І лише судові органи можуть визначити правильність тлумачення вимог, встановлених Замовником в підпункті 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що постачання товару ТОВ “Алан” за договором № 46 від 27.02.2019 року пов'язане із безперебійним забезпеченням згідно норм цілодобового харчування перемінного особового складу Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), який знаходиться в постійній готовності до виконання дій за призначенням, залучається у заходах із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного та регіонального рівнів, несе службу в складі чергових караулів навчальної пожежно-рятувальної частини, здійснює виїзди на пожежі та ліквідації надзвичайних ситуацій на території Вінницького обласного гарнізону, а також перебуває в оперативному резерві Голови служби ДСНС України тощо.
Однак, зважаючи на те, що залишок коштів по договору № 46 від 27.02.2019 року становить незначну суму, яка суттєво не впливає на продовольче забезпечення Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) і кошторисі училища не передбачені кошти на судові витрати, враховуючи певний тиск контролюючих органів, Замовник змушений виконати зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області заходи та розірвати договір.
До листа додається копія додаткового договору про розірвання договору № 46 від 27.02.2019 року.
Додаток: на 2 арк. у 1 прим.
З повагою
Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК
Дата публікації звіту:
30.08.2019 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 27.02.2019 №46 (додаткова угода від 29.08.2019 №131)
Дата публікації:
03.09.2019 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
8b585a76b2d74696ad8473899f7d4656
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.08.2019 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сосисок вищого сорту, сардельок 1 сорту (ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 14 лютого 2019 року б/н) визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема щодо надання копій особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (пункт 2 додатку №1 тендерної документації) ?
2. Що слугувало підставою для замовника при розгляді документів, оприлюднених переможцем торгів ТОВ «Алан» на виконання вимог тендерної документації, зокрема щодо :
- документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (пункт 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації), а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області;
- тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами аукціону (додаток 3 до тендерної документації), а саме щодо визначених в ній цін та загальних підсумків у розрізі видів продукції по співставленню із тендерною пропозицією, поданою ТОВ «Алан», як учасником торгів ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
05965f895da34686ab954f0a8d742fae
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
20.08.2019 18:21
Опис:
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
П О Я С Н Е Н Н Я
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит “Про початок моніторингу закупівель згідно наказу від 12.08.2019 № 44” та надає пояснення щодо закупівлі “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b (надалі-процедура закупівлі), а саме:
“1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 14 лютого 2019 року) визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема щодо надання копій особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (пункт 2 додатку №1 тендерної документації) ?
2. Що слугувало підставою для замовника при розгляді документів, оприлюднених переможцем торгів ТОВ «Алан» на виконання вимог тендерної документації, зокрема щодо :
2.1. документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (пункт 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації), а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої Соборним управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області;
2.2. тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами аукціону (додаток 3 до тендерної документації), а саме щодо визначених в ній цін та загальних підсумків у розрізі видів продукції по співставленню із тендерною пропозицією, поданою ТОВ «Алан», як учасником торгів ?
У зв'язку з цим повідомляємо наступне:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію № 2 - “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, що встановлений Замовником відповідно вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати документ, який підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам (див. назву графи 2 таблиці ), а саме: “Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару.” На підтвердження цих відомостей потрібно було надати копії особистих медичних книжок цих працівників, тобто осіб, що будуть здійснювати поставку товару та виконувати функції водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів. (таблиця 1 додатку 1 до тендерної документації додається).
Звертаємо увагу, що Замовником вимагалося надання інформації саме про тих працівників, які безпосередньо будуть займатися поставкою товару даної процедури закупівлі, тобто, запропоновано приблизний перелік посад, так як на багатьох підприємствах функції тих чи інших посад суміщено. Окрема вимога щодо обов'язкової наявності та кількості працівників за посадами водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів в тендерній документації відсутня.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару у формі Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка додається), в якій надано роз'яснення що “... Всі працівники, що мають безпосередній контакт із продуктами харчування мають санітарні книжки та відповідними співробітниками підприємства проводиться постійний контроль щодо вчасного проходження медичних обстежень робітниками” та вказано перелік працівників. Також, учасник долучив у складі тендерної документації копії особистих медичних книжок трьох працівників, які будуть супроводжувати поставку товару, а саме: Боровик О.С., Ходикін О.І., Лисенко С.С. (копії довідок додаються).
Крім цього, учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” заповнив, скріпив підписом і печаткою та надав у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю (додаток № 4 до тендерної документації), тим самим погодившись з його умовами, де в пункті 6.3. “Постачальник зобов'язаний:” зазначено”: “6.3.3. Забезпечити наявність у водіїв транспортних засобів, якими доставляється товар, відповідного спеціального одягу, копій особистих медичних книжок водіїв та надавати їх на вимогу Замовника для огляду...”. (проект договору про закупівлю додається).
Разом з цим, слід зауважити, що учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” надав лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 152 від 04.02.2019 (лист додається), в якому роз'яснення, що постачання продуктів харчування буде здійснюватися одним власним транспортним засобом, MERCEDES-BENZ SPRINTER 413 CDI фургон — рефрижератор С АЕ 8167 ЕХ, який має добрий технічний стан. Відповідно, на один транспортний засіб, що буде задіяний для поставки товару, достатньо одного водія.
На виконання вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовника задовольняє наявність зазначених вище документів для підтвердження відомостей про персонал та його допуск до роботи, пов'язаної з доставкою на склад продуктів харчування. Тому, на думку тендерного комітету Замовника, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ “Алан” відповідає умовам тендерної документації.
Слід звернути увагу, що у тендерній документації Замовника відсутні окремі вимоги до учасників щодо їх штатного розпису, кількості персоналу, сумісності посад, обов'язків згідно посадових інструкцій, кількості наявності медичних книжок, тощо, так як такі вимоги могли б суттєво обмежити конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі та дискримінувати тих учасників, які мають у штаті одного працівника або працівника, посадові обов'язки якого суміщено та який відповідно до вимог тендерної документації (таблиця 1 Додаток № 1) буде здійснювати поставку товару. А відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тому, керуючись Законом, статтею 4 Закону України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”, беручи до уваги частину другу статті 6, частину третю статті 1 цього закону Замовник не допустив дискримінації та обґрунтовано визначив переможця процедури закупівлі.
Саме дискримінація учасника процедури закупівлі ТОВ “Алан” могла б виникнути, як би Замовник відмовив йому у намірі укласти договір в зв'язку з наданням ним у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів для підтвердження вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації. Так як, жодний Замовник не в змозі передбачити, яка кількість водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо працює в учасника, адже в залежності від обсягів діяльності їх кількість може бути різна. Учасник самостійно визначає склад, кількість персоналу, який буде безпосередньо долучено до виконання зобов'язання в рамках даної закупівлі.
Взагалі ця кваліфікаційна вимога для Замовника полягає не в кількості працівників згідно штатів (штатних розписів) учасників, а в наявності у них персоналу, який здатний поставляти товар, відповідно до умов договору — якісно, своєчасно та у повному обсязі.
Разом з цим, в частині четвертій статті 16 Закону “Кваліфікаційні критерії” зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Замовника вважає, що вимоги п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації дотримані учасником ТОВ “Алан”.
2.1. Для виконання вимог пункту 9 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації (таблиця 2 додатку 1 до тендерної документації додається) переможець торгів для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону повинен надати інформацію, а саме: Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформація видана органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості*.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, належно оформлені документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону у паперовому вигляді за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, будинок №7, поштовий індекс 21020, як зазначено у примітці таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, у тому числі, довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60. (копія довідки додається). Також, додатково, 14.02.2019 дана довідка була завантажена в електронну систему закупівель. (Посилання: https://www.dzo.com.ua/tenders/3411313 — Реєстр пропозицій — ТОВ Алан — пропозиція — акцепт.pdf — сторінка 5).
Звертаємо увагу, що для даної довідки в Законі чітко не встановлено строк, протягом якого переможець повинен надати документальне підтвердження, тому Замовник може самостійно встановлювати терміни та спосіб подання довідки про відсутність заборгованості, що і було визначено тендерною документацією Замовника.
З довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60 вбачається, що ТОВ “Алан” не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розсроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи. Дійсна дана довідка до 17.02.2019 року та видана для подання до Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області.
Так як, у вимогах тендерної документації не було встановлено, що дана довідка повинна бути видана на певного замовника, а зміст її підтверджує відсутність у ТОВ “Алан” заборгованості зі сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), Замовника задовольняє вчасне надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи від 08.02.2019 року №13791/2/10/04-36-52-60 у спосіб встановлений тендерною документацією.
Разом з цим, слід зауважити, що з вимог частини 2 статті 17 Закону, де зазначено, що: “Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)”, вбачається, що навіть, при наявності заборгованості в Учасника Замовник може не відхиляти його пропозицію.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Замовника вважає, що вимоги пункту 9 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ “Алан” виконані в повному обсязі .
2.2. Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема примітки додатку № 3 до тендерної документації “Форма тендерної пропозиції” “Учасник, з мінімальною ціною після процедури “Електронний аукціон”, повторно протягом двох робочих днів надає замовнику тендерну пропозицію (згідно додатку №3) — приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Учасник процедури закупівлі ТОВ “Алан” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши у строк, що не перевищує двох робочих днів тендерну пропозицію (згідно додатку №3) — приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Звертаємо увагу, що за результатами проведеного аукціону 11.02.2019 року остаточна пропозиція ТОВ “Алан” склала 382 000,00 грн, тобто, показник результату проведеного аукціону — 382 000,00 грн.
11.02.2019 року о 22:44 год. учасник ТОВ “Алан” завантажив в електрону систему закупівель файл під назвою: “ЦІНОВА ОН. Рdf” (тендерна пропозиція додається) , де в графі “Вартість пропозиції” зазначена сума 382 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає остаточній пропозиції ТОВ “Алан”, тобто, ціновій пропозиції, приведеній у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Даний документ містить технічні помилки та описки в деяких інших графах таблиці, проте не впливають на зміст пропозиції та не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Тому, на думку Замовника, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані учасником ТОВ “Алан”.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що процедура закупівлі була проведена у відповідності до чинного законодавства, з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель.
Вимоги, встановлені в тендерній документації, учасником відкритих торгів ТОВ “Алан” виконані, тому відповідно до рішення тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 14.02.2019 року № 15) з найвигіднішою пропозицією, визначеною електронним аукціоном, учасника ТОВ “Алан” обрано переможцем процедури закупівлі “Сосиски вищого сорту, сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000141-b.
Додатки: на 20 арк. у 1 прим.
Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК