• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту

Завершена

483 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 420.00 UAH
Номер: 56a7a261146a422d8045e34efa202c21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-12-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.08.2019 14:32 - 05.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.08.2019 №44 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.08.2019 №44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5.UA-2019-01-26-000141-b 26.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відобження закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 14 лютого 2019 року б/н про визначення переможця, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Алан» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27 лютого 2019 року №46, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 20 серпня 2019 року отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алан», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією замовника, в частині відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв-експедиторів, чим не дотримано вимоги, встановлені замовником в підпункті 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алан», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 27 лютого 2019 року №46.
Період усунення порушень: 23.08.2019 15:21 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2019 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олені ВАХНОВСЬКІЙ Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш висновок від 23.08.2019 року по моніторингу проведеної закупівлі “Сосиски вищого сорту; сардельки 1 сорту”, код згідно ДК 021:2015 - 15130000-8 - М'ясопродукти”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000141-b (надалі-процедура закупівлі) та в зв'язку з цим повідомляємо наступне. З висновком щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) не погоджуємося. Зазначена невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ “Алан” вимогам тендерної документації (підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1), а саме в частині відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв експедиторів встановлена без врахування наданих Замовником усіх пояснень, у тому числі й тлумачення тендерної документації Замовника. На нашу думку, саме розбіжність в тлумаченні тендерної документації Замовника стала причиною такого висновку. І лише судові органи можуть визначити правильність тлумачення вимог, встановлених Замовником в підпункті 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що постачання товару ТОВ “Алан” за договором № 46 від 27.02.2019 року пов'язане із безперебійним забезпеченням згідно норм цілодобового харчування перемінного особового складу Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), який знаходиться в постійній готовності до виконання дій за призначенням, залучається у заходах із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного та регіонального рівнів, несе службу в складі чергових караулів навчальної пожежно-рятувальної частини, здійснює виїзди на пожежі та ліквідації надзвичайних ситуацій на території Вінницького обласного гарнізону, а також перебуває в оперативному резерві Голови служби ДСНС України тощо. Однак, зважаючи на те, що залишок коштів по договору № 46 від 27.02.2019 року становить незначну суму, яка суттєво не впливає на продовольче забезпечення Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) і кошторисі училища не передбачені кошти на судові витрати, враховуючи певний тиск контролюючих органів, Замовник змушений виконати зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області заходи та розірвати договір. До листа додається копія додаткового договору про розірвання договору № 46 від 27.02.2019 року. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. З повагою Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК
Дата публікації звіту: 30.08.2019 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 27.02.2019 №46 (додаткова угода від 29.08.2019 №131)
Дата публікації: 03.09.2019 14:47

Запити/Пояснення