-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир кисломолочний 9% - 10% жирності, сир твердий 50% жирності)
Завершена
440 347.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 403.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 403.00 UAH
Номер:
8c83a6fc8f3f4db6a1ef372aaef65eb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2019 00:00
Період моніторингу:
24.01.2019 12:17 - 15.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2019 № 22
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-22-003474-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 січня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника А. ВОЙЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 16 Закону в частині встановлення непередбаченого Законом кваліфікаційного критерію.
За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі у річному плані та оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена тендерним комітетом Миколаївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів № 4 Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) (протокол від 22.01.2019 № 4); тендерна документація, затверджена тендерним комітетом Замовника (протокол від 25.01.2019 № 5); пояснення від 25.01.2019, від 26.01.2019 та від 28.01.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації на порушення вимог частини другої статті 16 Закону встановив кваліфікаційний критерій «Наявність довідки держпродспоживслужби».
Період усунення порушень:
29.01.2019 14:58 - 13.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2019 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Були усунені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата публікації звіту:
30.01.2019 12:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.01.2019 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
d1255e707b48434897a236b395ff793a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2019 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (сир кисломолочний 9% - 10% жирності, сир твердий 50% жирності)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» та пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наведені в додатку 1 до тендерної документації. В додатку 1 до тендерної документації в таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» поряд з іншими кваліфікаційними критеріями визначено критерій «Наявність довідки держпродспоживслужби». При цьому, на підтвердження відповідності зазначеному критерію учасник повинен надати довідку держпродспоживслужби щодо можливості постачання продуктів харчування та сировини в загальноосвітні навчальні заклади.
У зв’язку з вищенаведеним пояснити, чому в тендерній документації встановлено не передбачений вимогами частини другої статті 16 Закону кваліфікаційний критерій «Наявність довідки держпродспоживслужби».
2. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку з цим пропонуємо пояснити, відповідно до яких нормативно-правових актів встановлена обов’язковість отримання учасниками «довідки держпродспоживслужби щодо можливості постачання продуктів харчування та сировини в загальноосвітні навчальні заклади».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e0383446a9e74e9ba65d5a5e39e09462
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.01.2019 17:15
Опис:
Тендерним комітетом було вирішено внести зміни до тендерної документації в додатку №1 частині 1, вилучивши п. 4 «Наявність довідки держпродспоживслужби», та доповнити частину 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку №1 п. 10 «Лист-погодження» органами Держпродспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування в загальноосвітні навчальні заклади. Це рішення було прийнято тендерним комітетом на основі Наказу МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» п.4 п.п.4.4, а також Наказу МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року №242/329 п.13 якими передбачено узгодження постачальників з Держпродспоживслужбою. Разом з тим, що Законом України «Про публічні закупівлі» узгодження рішень комітету не передбачено при оцінці відповідності кваліфікаційних вимог. Доцільно до переліку інших документів, які вимагаються від учасника включити «Лист-погодження» Держпродспоживслужбою щодо можливості постачання продуктів харчування в загальноосвітній навчальний заклад.
Номер:
8e03cf1169354b8f99bb45ae8f2facd6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.01.2019 16:06
Опис:
Всі пояснення відображені в протоколі, який додається
Номер:
eedad3c1c1944e7792bdafec8b44f054
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.01.2019 13:58
Опис:
Спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерством освіти і науки України від 01.06.2005р № 242/329 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» не є законодавчим актом, але його ніхто не відміняв. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 16.12.2016 року №1092 було постановлено реорганізувати територіальні органи Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів та Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Тобто правонаступником Державної санітарно-епідеміологічної служби з обов'язками і правами є Державна служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Держпродспоживслужбою, яка надає погодження на постачання продуктів харчування до навчальних закладів відповідної області.
Номер:
db892da1501c402390c961ba3ebe4033
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.01.2019 16:57
Опис:
Тендерним комітетом було вирішено внести зміни до тендерної документації в додатку №1 частині 1, вилучивши п. 4 «Наявність довідки держпродспоживслужби», та доповнити частину 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку №1 п. 10 «Лист-погодження» органами Держпродспоживслужби щодо постачання учасниками продуктів харчування в загальноосвітні навчальні заклади. Це рішення було прийнято тендерним комітетом на основі Наказу МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» п.4 п.п.4.4, а також Наказу МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року №242/329 п.13 якими передбачено узгодження постачальників з Держпродспоживслужбою. Разом з тим, що Законом України «Про публічні закупівлі» узгодження рішень комітету не передбачено при оцінці відповідності кваліфікаційних вимог. Доцільно до переліку інших документів, які вимагаються від учасника включити «Лист-погодження» Держпродспоживслужбою щодо можливості постачання продуктів харчування в загальноосвітній навчальний заклад.