• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Ремонтування та технічне обслуговування систем контролю, відеоспостереження та охоронного призначення

Завершена

1 397 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 880.00 UAH
Номер: 175c966cc9514f66a8960a6b43fe6be2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.08.2019 16:36 - 06.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.08.2019 № 236 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 12.08.2019 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2019-01-11-000335-a 11.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, ternovskaya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення за лотами № 1 та № 2 установлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АКБ Сервіс» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця за відповідними лотами, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник відмінив процедуру закупівлі частково за лотами № 1, № 2 номером ID: UA-2019-01-11-000335-a з причини відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг та з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців за відповідними лотами. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.01.2019 № 25, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АКБ Сервіс» за лотами № 1, № 2, № 3 та № 4 (далі – ТОВ «АКБ Сервіс»), інформації про продовження строку розгляду тендерних пропозицій та про визначення переможця за лотами № 1, № 2, № 3, № 4, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2019 за лотами № 1, № 2, № 3, № 4, протокол від 14.08.2019 № 1295 щодо відміни торгів за лотами № 1, № 2, звіт про результати проведення процедури за лотом № 5, договори від 26.02.2019 № 078/2019/О та № 079/2019/О по лотам № 3 та № 4. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовник 28.01.2019 частково відмінив торги за лотом № 5 через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів за лотами № 1 та № 2 ТОВ «АКБ Сервіс» та 08.02.2019 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Станом на дату початку проведення моніторингу закупівлі (13.08.2019) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник не уклав протягом 20 днів з переможцем торгів договори про закупівлю. Водночас, 14.08.2019 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол від 14.08.2019 № 1295 про відміну торгів за лотами №1 та № 2.
Період усунення порушень: 31.08.2019 21:09 - 16.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2019 21:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку
Дата публікації звіту: 04.09.2019 14:50