• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дрова для опалення

дрова для опалення

Завершена

687 648.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 430.00 UAH
Номер: 673f0cb93b2f46d2b72d7d65f63592ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-04-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.10.2019 11:03 - 30.10.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2019 №167 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2019 № 167 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-25-001293-c 25.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Старосамбірської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.01.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 11.02.2019, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Захід Енерго Системс» (далі – ТОВ «Захід Енерго Системс»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.02.2019; протокол засідання тендерного комітету від 13.02.2019 №14; повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2019; договір про закупівлю послуг від 26.02.2019 № 42, пояснення Замовника від 18.10.2019. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі, про те, що юридична особа, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, хоча така інформація у період проведення торгів міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містилась вимога проте, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з Цінової інформації (вартість пропозиції відповідно до форми, що визначена у Додатку 3), яка оформлюється згідно переліку товарів, запропонованих Замовником в Технічному завданні. В пропозиції ціни слід вказувати за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартість кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів. Вартість пропозиції конкурсних торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Відповідно до Технічного завдання Замовником запропоновано наступні найменування: дрова колоті (м’яка та хвойна порода) куб.м. (ГОСТ 3243-88), а саме, дрова довжиною не більше 33 см, діаметр не менше 16 см та не більше 26 см; дрова довжиною не більше 50 см, діаметр не менше 28 см та не більше 40 см. Однак, учасником торгів ТОВ «Захід Енерго Систем» до закінчення строку подання тендерних пропозицій в складі тендерної пропозиції не завантажено ціну кожного найменування товару відповідно до технічного завдання. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону тендерним комітетом не відхилено пропозицію ТОВ «Захід Енерго Систем», яка не відповідала умовам тендерної документації, а визначено переможцем процедури закупівлі та в подальшому укладено з ним договір поставки від 26.02.2019 №42 на суму 417 598,00 гривень.
Період усунення порушень: 25.10.2019 15:29 - 08.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2019 15:29

Запити/Пояснення