• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область

Реконструкція мосту через р. Сула біля с. Млини км 172+598 автомобільної дороги державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Полтавська область

Завершена

89 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 890 000.00 UAH
Номер: 7fd0b0bb97ba4aaa9fa0d9398b2f093c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.03.2021 16:52 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.03.2021 № 122 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2018-12-26-000045-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Служби автомобільних доріг у Полтавській області (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2019 (протокол № 98-02-18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПрАТ «Мостобудівне управління-3», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 06.02.2019 № 98-03-18, протокол визначення переможця від 07.02.2019 № 98-04-18, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 26.02.2019 № 111-01-19. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, перелік документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності статтям 16 та 17 Закону та критеріям замовника передбачені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме пунктом 2 Додатку 2 передбачено надання довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів – таблиця № 2. Проведеним моніторингом установлено, що приписами до таблиці № 2 визначено, що до таблиці включаються працівники, які обов’язково мають бути в учасника, а саме дорожні робітники з відповідними розрядами. Проте надана в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Мостобудівне управління-3» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформації про дорожніх робітників з відповідними розрядами, що не відповідає пункту 2 Додатку 2 тендерної документації. На запит про надання пояснень щодо відсутності у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід дорожніх робітників з відповідними розрядами, Замовником по суті даного питання пояснень не надано. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ПрАТ «Мостобудівне управління-3» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 26.02.2019 № 111-01-19, на загальну суму 86 130 120,90 гривень.
Період усунення порушень: 14.04.2021 15:53 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2021 15:53

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі (позовна заява від 27.04.2021 № 01-09/808)
Дата публікації: 28.04.2021 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений 14.04.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки суперечать нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необгрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-12-26-000045-b, затверджений від 14.04.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації звіту: 19.04.2021 09:23

Запити/Пояснення