-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин марки А-92
Завершена
601 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 601.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 601.00 UAH
Номер:
6d49c9df5d344339bb7ff991df761547
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2019 00:00
Період моніторингу:
20.02.2019 09:56 - 15.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2019 № 56
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-002337-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району (далі - Замовник) від 21.01.2019, тендерна пропозиція учасника ТОВ Діском Юкрейн, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.02.2019 №109, пояснення, що надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу установлено, в тендерній документації Замовника не зазначено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
Пропозиція ТОВ Діском Юкрейн не містить підтверджуючих документів щодо права володіння або користування або можливість відпуску палива АЗС в с.Василівка та смт.Любимівка Каховського району , що не відповідає вимогам Додатку №3 тендерної документації Замовника.
Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ Діском Юкрейн, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
04.03.2019 17:30 - 20.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2019 17:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо надання пояснень за результатом моніторингу.
По питанню не зазначення критерії та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону", звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 7-8 нашої документації міститься окремий розділ Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, в якому навіть зазначено формулу за якою вона розраховується, а саме: замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ); у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків; тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна” , зокрема, в обовязковому порядку критерії оцінки зазначаються в оголошенні про закупілю, так в нашому оголошенні зазначено Критерії вибору переможця - Ціна: 100%, отже в даній частині наша документація в повній мірі відповідає вимогам законодавтсва. По питанню 2, щодо ненадання підтведження про наявність АЗС в с.Василівка та смт.Любимівка Каховського району, вищезазначену інформацію було надано, а саме. договір із ТОВ Лівайн ТОРГ № 144/11 від 03.01.2018 року про відпуск талонів та можливість заправки автотранспорту, вищезазначені АЗС є автозаправними комплексами під брендом "Авіас", "Укр-Нафта", які наявні в межах територій зазначених в документації. Щодо питаня скасування закупівлі, повідомляємо. процедуру закупівлі можна відмінити безпосередньо до моменту укладення між сторонами договору про закупівлю, та у разі наявних на це законних підстав, проте на момент отримання вищезазначених питань від органу моніторингу між нами та учасником-переможцем вже було укладено договір про закуіпвлю № 109 від 25.02.2019 року.
У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу України «Підстави для зміни або розірвання договору», визначено наступні підстави розірвання договору:
1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
З огляду на зазначену в даному листі інформацію слід підсумувати, що нами було обґрунтовано правомірність своїх дій та рішень в частині відповіді на зазначені в моніторингу питання.В подальшому зобов’язуємось сумлінно дотримуватись норм чинного законодавства, з метою ефективного використання бюджетних коштів, а також врахувати Ваші рекомендації та зауваження.
Дата публікації звіту:
12.03.2019 23:52
Запити/Пояснення
Номер:
b346ebe3156e48338abe43b39c61014e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.02.2019 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-002337-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення уповноваженої особи Карпової Т.Л. щодо визначення ТОВ Діском Юкрейн переможцем торгів зважаючи на те, що тендерний комітет своїм рішенням від 21.01.2019 затвердив тендерну документацію по предмету закупівлі та у разі якщо для організації та проведення процедури закупівлі визначено уповноважену особу Карпову Т.Л., з яких підстав тендерним комітетом затверджено тендерну документацію по вищезазначеній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a1951252e7d743318762b0a0fdf34d12
Назва:
Щожо надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 22:31
Опис:
У відповідь на питання за результатами моніторнигу, надаємо наступні пояснення, згідно ч. 1 ст. 11 закону № 922-VIII визначено "Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)". Враховуючи право надане нам Законом 08.02.2019 року було прийняте рішення для подальшого здійснення роботи в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua призначити замість тендерного комітету уповноважену особу - Карпову Тетяну Леонідівну, зокрема Законом чітко передбачено вищезазначене право для замовників торгів та не встановлено жодних часових обмежень, коли це право можна реалізовувати, в тому числі до початку процедури закупівлі, або ж на стадіїї її проведення. Всі подальші закупівлі та рішення по ним, в тому числі і цю, що підпала під пмоніторинг здійснює Карпова Тетяна Леонідівна
Номер:
3b176b496a0b409385c1d53a150b884d
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 22:29
Опис:
У відповідь на питання за результатами моніторнигу, надаємо наступні пояснення, згідно ч. 1 ст. 11 закону № 922-VIII визначено "Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)". Враховуючи право надане нам Законом 08.02.2019 року було прийняте рішення для подальшого здійснення роботи в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua призначити замість тендерного комітету уповноважену особу - Карпову Тетяну Леонідівну, зокрема Законом чітко передбачено вищезазначене право для замовників торгів та не встановлено жодних часових обмежень, коли це право можна реалізовувати, в тому числі до початку процедури закупівлі, або ж на стадіїї її проведення. Всі подальші закупівлі та рішення по ним, в тому числі і цю, що підпала під пмоніторинг здійснює Карпова Тетяна Леонідівна