-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Бензин А 92- 4300 л. Бензин А 95 - 12541 л. Дизельне паливо - 21543 л.
Завершена
1 208 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 044.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 044.10 UAH
Номер:
e4094817402a4cc2a929ca023c305a6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-11-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2020 00:00
Період моніторингу:
11.01.2020 16:23 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2020 № 2
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2020 року № 2
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-01-10-001580-c від 10.01.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Сторожинецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 № 6; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.01.2019; тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ КАРД» та ТОВ «ЄВРО НАФТА К М»; протоколи засідання тендерного комітету від 04.02.2019 № 28, від 07.02.2019 № 32, від 12.12.2019 №259, від 03.01.2020 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2019; договір від 25.02.2019 № 125; додаткова угода від 03.01.2019 № 2, від 13.12.2019 №1355, від 28.12.2019 №1593 до договору від 25.02.2019 № 125; звіт про результати проведення процедури від 13.12.2019.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, Замовником на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації не встановлені вимоги про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем учасника ТОВ «ЄВРО НАФТА К М», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «ЄВРО НАФТА К М», якого визнано переможцем торгів, протягом п’яти днів після оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не завантажив самостійно складену довідку про те, що учасника (юридичну особу) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, чим не дотримав вимог Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації, частини третьої статті 17 Закону.
Отже, Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО НАФТА К М», який не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
22.01.2020 10:52 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 10:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку,оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Сторожинецькою міською радою усунуті виявлені порушення шляхом розірвання Договору № 125 від 25.02.2019 р. по закупівлі Нафти і дистилятів за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ по ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти на 2019 рік
Дата публікації звіту:
29.01.2020 14:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.04.2020 11:59