• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капуста, буряк столовий, морква, цибуля, яблуко, огірки, помідори, часник, апельсини, банан, лимон

Завершена

263 547.49 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 317.74 UAH
Номер: 959fd10dffcd41ee8e05c96b103ea5d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-24-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.04.2019 17:49 - 21.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2019 № 122 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2019 № 122 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2019-01-18-002381-c 18.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону В.о. начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В. КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, укладання додаткових угод - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області (далі – Замовник) від 18.01.2019 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ"Тріго"; протокол розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір від 07 лютого 2019 року; договір від 25.02.2019 №38; додаткова угода до договору від 25.02.2019 №38 від 09.04.2019 №1. За результатом проведеного моніторингом установлено, що Замовник у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції - 13 177,37 грн (або 5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі), чим порушив вимоги абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "Тріго" встановлена невідповідність її вимогам тендерної документації, а саме: підпунктом 8 пукнкту 1 розділу 3 тендерної документації, а також пунктом 3 додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документу, що підтверджує сплату єдиного податку. При цьому, примітками, передбаченими додатком № 2 до тендерної документації визначено, що у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства, не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів Однак, ТОВ "Тріго" ні свідоцтво про сплату єдиного податку або інший документ, що підтверджує сплату єдиного податку, ні лист-роз’яснення в складі тендерної пропозиції не надано. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що укладений з учасником-переможцем договір про закупівлю товару не відповідає умовам тендерної пропозиції ТОВ «Тріго» в частині технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Тріго» надано лист-погодження з істотними умовами проекту договору, відповідно до якого, учасник-переможець погоджується надати гарантію та підписати договір про закупівлю на умовах, визначених у проекті договору, Зокрема, всупереч пункту 4.3 вказаного проекту договору, який міститься в додатку № 4 до тендерної документації Замовника, умовами укладеного з переможцем договору, не передбачено вимогу про термін придатності товару, а саме, що він на момент постачання повинен бути не менше 70% від того, що вказаний у документах виробника. Зазначене є порушенням частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 08.05.2019 15:46 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2019 15:46