• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко (пастеризоване) 2,5 - 2,6% жирності

Молоко (пастеризоване) 2,5 - 2,6% жирності

Завершена

556 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 566.00 UAH
Номер: 4f1755e5933f440eb300c6c537f53844
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-11-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.02.2019 17:03 - 05.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.02.2019 № 8 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.02.2019 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на 3. UA-2019-01-04-000206-b від 04.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону № 922 річний план закупівель щодо проведення вказаної закупівлі затверджено пізніше оприлюдненого оголошення про здійснення закупівлі по даному предмету. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону № 922 Замовником оприлюднено річний план із зазначенням вказаної процедури закупівлі на 14-ий день з дня його затвердження. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником шостої цифри, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закон № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає вимогам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником строків оприлюднення договору встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону № 922 договір про закупівлю від 18.02.2019 року № 4 оприлюднено лише на 7 день з дня укладання, а не протягом 2-ох днів з дня його укладання. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Т.В.К. Сервіс», тендерну пропозицію учасника – переможця торгів ТОВ «Акріс Логістик», протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2019 № 9, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 18.02.2019 № 4 та пояснення Комунальної установи «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) від 20.02.2019 року. За результатом аналізу відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб - портал) оголошення про проведення процедури закупівель Замовником розпочато проведення процедури закупівель 04 січня 2019 року, при цьому річний план закупівель щодо проведення закупівлі пастеризованого молока затверджено лише 10.01.2019 року, чим не дотримано вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону № 922 Замовником оприлюднено річний план із зазначенням вказаної процедури закупівлі 24.01.2019 року, тобто, лише на 14-ий день, а не протягом 5-ти днів з дня його затвердження. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару визначено за показником шостої цифри (ДК 021:2015: 15511100-4 – Пастеризоване молоко), а не четвертої цифри (ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (Пастеризоване молоко)) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922 та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформацію у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону № 922, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу дотримання Замовником строків оприлюднення договору встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону № 922 договір про закупівлю від 18.02.2019 року №4 оприлюднено лише на 7 день, а не протягом 2-ох днів з дня його укладання.
Період усунення порушень: 27.02.2019 16:47 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2019 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень згідно п. 5.2 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель), ст. 39, розділ VIII, Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля відмінена. Дію договору припинено за згодою сторін.
Дата публікації звіту: 06.03.2019 15:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шдяхом розірвання договору
Дата публікації: 13.03.2019 09:22

Запити/Пояснення