-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09320000-8 постачання пари, гарячої води та повязаної продукції
09320000-8 постачання пари, гарячої води та повязаної продукції на загальну суму 2955753,41 грн.(2908346,41 грн. загальний фонд, 12407,00 грн. спец кошти, та 35000,00 грн. кошти відновлення) в кількості 1000 Гкал та 3630 м2
Завершена
2 955 753.41
UAH з ПДВ
Номер:
e0873ae0a1e7456ca1c782e783a64030
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 11:51 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2020 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 10.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-13-000570-a 13.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника, своєчасності надання пояснення Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Закон), своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника, своєчасності надання пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 13.02.2019 № 16, договір про закупівлю товару за державні кошти від 25.02.2019 № 33/02 (далі – Договір), укладений між Замовником та Квартирно-експлуатаційним відділом м. Чернігова (далі – КЕВ м. Чернігова), додаткові угоди до договору від 15.10.2019 № 1, від 22.11.2019 № 2, від 10.12.2019 № 3 та від 23.12.2019 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на запит Управління, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 19.08.2020.
Аналізом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме:
- у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі (п. 14 повідомлення);
- у повідомленнях про внесення змін до договору відсутня інформація щодо суми договору (п. 14 повідомлення) та обсягу надання послуг (п. 15 повідомлення) після внесення змін до договору.
Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами моніторингу встановлено, що Договір укладено на суму 1231621,97 грн (з урахуванням внесених змін), строком дії до 31.12.2019.
На запит Управління про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного з КЕВ м. Чернігова, Замовник 19.08.2020 повідомив, що договір виконаний у сумі 1231621,97 гривень. Претензії між сторонами щодо постачання та оплати послуг відсутні.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 31.12.2019 в повному обсязі.
Проте, Замовник 19.08.2020 оприлюднив на веб-порталі звіт про виконання Договору з порушенням триденного терміну, визначеного абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2020 16:59 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2020 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет ретельно вивчив висновок про результати моніторингу Держаудитслужби України відповідно до проведеної переговорної процедури в результаті чого зобов’язується в подальшому дотримуватись вимог законодавства з урахуванням недоліків виявлених в результаті проведеного моніторингу. Усунення недоліків, виявлених в результаті моніторингу, неможливо по причині закінчення терміну дії договору та повного виконання договірних зобов’язань.
Дата публікації звіту:
01.09.2020 12:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- documentsForm: Ні
Опис:
Складено протоколи про адміністративне правопорушення від 16.09.2020 № 25/102/2020-пр та №25/103/2020-пр
Дата публікації:
17.09.2020 09:04
Запити/Пояснення
Номер:
80e349e811b940aaa83bbb39d46c0324
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2020 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції на 2019 рік, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-000570-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 25.02.2019 № 33/02 (в частині розрахунків та надання послуг), укладеного з Квартирно - експлуатаційним відділом м. Чернігова.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d8ad42d2225b4284ad6ad6151a6bbaef
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
19.08.2020 12:10
Опис:
Договір від 25.02.2019 р. № 33/02 про постачання теплової енергії на опалення виконаний у сумі 1231621,97 грн,. Претензії між сторонами щодо постачання та оплати послуг відсутні.