-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
510 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 3 571.89 UAH
мін. крок: 0.7% або 3 571.89 UAH
Номер:
42f3877a3ba24e0ca48ba2504149ea58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 17:55 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2019 № 76
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-09-000203-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 9, 13 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 32 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання термінів при укладанні та оприлюдненні договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КЗ ХОР «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» (далі –Замовник), повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2019, рішення органу оскарження від 19.02.2019 №1773-р/пк-пз, договір на закупівлю з переможцем торгів ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» №35 від 25.02.2019.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з нормами частини першої статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до пункту першого Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник замість кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначив наступну інформацію: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний
в оголошенні про проведення закупівлі на веб-порталі
Уповноваженого органу». Таким чином тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Не визначивши в описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформацію про врахування або неврахування податку на додану вартість (ПДВ) Замовник при складанні тендерної документації порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
У зв’язку з тим, що згідно з частиною восьмою статті 18 Закону розгляд скарги, а саме з 01.02.2019 по 19.02.2019, зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону, строк з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» (31.01.2019) до дня укладання договору повинен бути не раніше ніж через 10 днів, що фактично становить не раніше 02.03.2019. Замовник уклав договір з ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» від 25.02.2019 №35, що є порушенням строків установлених частиною другою статті 32 Закону.
Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Період усунення порушень:
20.03.2019 17:55 - 04.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2019 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» повідомляє наступне: проаналізувавши висновки моніторингу Державної аудиторської служби України Південний офіс держаудитслужби Управління південного офісу держаудитслужби. Відповідно до якої при укладенні договору № 35 від 25. 02. 2019 року виявлено порушення термінів укладання договору відповідно до вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону. У зв’язку з тим, що згідно з частиною восьмою статті 18 Закону розгляд скарги, а саме з 01.02.2019 по 19.02.2019, зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону, строк з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПАТ «Херсонський хлібокомбінат» (31.01.2019) до дня укладання договору повинен бути не раніше ніж через 10 днів, що фактично становить не раніше 02.03.2019.
Відповідно до вище викладеного Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Тому враховуючи висновок моніторингу тендерним комітетом КЗ ХОР «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат» прийнято рішення, щодо початку процедури розірвання договору і розпочато нову процедуру закупівлі
UA-2019-03-21-001646-a ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, рішення затверджене Протоколом від 21.03.2019 року. Також були враховані зауваження щодо Тендерної документації.
Дата публікації звіту:
22.03.2019 09:40