-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг
Торги не відбулися
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
35ad217163f0495f8f3f06f9deebb169
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2019 00:00
Період моніторингу:
22.02.2019 11:49 - 19.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.02.2019 № 53
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-06-000071-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, абзацу третього частини першої статті 24 Закону.
За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про її проведення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що 22.02.2019, після оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про початок моніторингу даної закупівлі, процедуру закупівлі відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, зобов'язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації про проведення закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департамента житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затерджену протоколом засідання тендерного комітета від 06.02.2019, пояснення Замовника від 26.02.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник здійснює закупівлю з розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг. При цьому, Замовник встановив вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 50 000,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт та в тендерній документації до даної закупівлі зазначив забезпечення тендерної пропозиції, розмір якого у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону за наявності відповідної інформації у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого на дату оголошення процедури закупівлі є вільним, в тендерній документації встановив вимогу щодо надання учасниками та переможцем торгів документа, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Період усунення порушень:
28.02.2019 17:14 - 16.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2019 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
4d5bcec6229e4ae3a05c6db3c0c1612a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2019 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Пояснити, з яких підстав, визначених законодавством, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації з розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг зазначив вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 50 000,00 гривень?
2) Пояснити наявність підстав для встановлення вимоги в тендерній документації щодо надання учасниками та переможцем торгів документа, визначеного відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зважаючи на те, що за станом на дату оголошення процедури закупівлі доступ до зазначеного реєстру є вільним (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
72d6cbe8f263482eb2149b0a9fdacd5a
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2019 13:37
Опис:
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводилась процедура закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)».
Номер процедури закупівлі в системі Prozorro: UA-2019-02-06-000071-c.
У зв’язку із початком моніторингу вказаної закупівлі збоку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та виникненням питань, надаємо свої пояснення.
1. Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Враховуючи, що предметом закупівлі є проектування, яке відноситься до робіт, максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції може становити до 0,5 відсотка.
За такого погоджуємось, що встановлений розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищував встановлені межі. В даному випадку має місце технічна помилка.
2. Щодо наявності в тендерній документації вимоги про надання учасником торгів довідки у довільній формі про те, що до учасника – юридичної особи не застосовувалися заходи юридичного характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення та інформацію про учасника - юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації надання такої довідки вимагається у випадку, якщо на день подання тендерної пропозиції не набрали чинності акти чинного законодавства України, які підтверджують, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
По-друге, як вбачається з інформації, розміщеної в оголошенні про проведення процедури закупівлі, торги оприлюднено 06.02.2019 року. Водночас, на офіційному сайті Національного агентства про запобігання корупції (НАЗК) оприлюднено інформацію від 06.02.2019 про створення і відкриття Реєстру корупціонерів, за допомогою якого можна перевірити в тому числі відомості про внесення або відсутності в такому реєстрі юридичних осіб.
З огляду на те, що оприлюднення офіційної інформації збігається з днем оприлюднення закупівлі та зважаючи на те, що на офіційному сайті не зазначено час публікації такої інформації, департамент житлово-комунального оголошуючи процедуру закупівлі об’єктивно не міг володіти інформацією щодо відкриття відповідного реєстру.
Додатково звертаємо увагу, що торги за предметом: «ДК 021:2015: (71240000-2) – архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту Південнобузького мосту в м. Миколаєві через річку Південний Буг)» не відбулись через відсутність учасників.