-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ, вивезення негабаритних відходів, листя, гілля тощо
Завершена
4 488 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 16 280.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 16 280.00 UAH
Номер:
155c31516d8648319793f20251597e71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2019 00:00
Період моніторингу:
20.03.2019 14:48 - 13.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2019 № 53
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 53
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-17-000459-a 17.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення абз. 2 ч. 1 та ч. 4 статті 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 5 квітня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БП-Термінал» та ТОВ «Екосервіс Груп», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2019 № 8-2019 та № 9-2019, повідомлення про намір укласти договір, договори від 21.02.2019 № 20 від 18.02.2019 № 12/1802.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів замовник здійснює закупівлю послуг.
При цьому, відповідно до ч. 4. ст. 10 Закону у разі закупівлі послуг, очікувана вартість яких перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оголошення про проведення процедури обов’язково додатково оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою.
Згідно з інформацією, викладеною на сайтах https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua,курс євро,встановлений Національним банком України станом на 17.01.2019, становить – 31.89888300 грн/1 євро.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не опубліковано англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі,очікувана вартість якої перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, що є порушенням ч. 4. ст. 10 Закону.
Крім того, датою розкриття пропозицій визначено 04.02.2019. Згідно з ч. 4. ст. 10 Закону, а також з огляду на вартість закупівлі, Замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Отже, замовником порушено норми абз. 2 ч. 1 та ч. 4 ст. 10, абз. 2 ч. 3 ст. 21 Закону, п. 3 та п. 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577, а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій.
Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинило низку порушень, а саме:
- вимоги абзацу другого частини першої статті 27 Закону – не відбулося розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону;
- вимоги частини п’ятої статті 28 Закону – замовник не розглянув тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначив відповідності учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Крім того, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція
ТОВ «БП-Термінал» (далі – Переможець Лоту № 1) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця Лоту № 1 надано відгук Петрушківської сільської ради від 30.01.2019 № 91 щодо виконання аналогічного договору без зазначення кількості (обсягу закупівлі), років виконання такого договору та інформації про його виконання в повному обсязі, чим не дотримано вимоги
п. 5.1.3 розділу ІІІ ТД.
Поряд з цим в довідці щодо використання Переможцем Лоту № 1 у своїй діяльності печатки від 30.01.2019 № 3 відсутній вичерпний перелік документів на які (у випадку використання) проставляють відбиток печатки учасника, чим не дотримано вимоги п. 2 Розділу V ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця Лоту № 1 як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 21.02.2019 № 20 на загальну суму 1 584 000,00 гривень.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Екосервіс Груп» (далі – Переможець Лоту № 2) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця Лоту № 2 надано довідку щодо використання Переможцем Лоту № 2 у своїй діяльності печатки від 23.09.2018 № 23-01-21/19 відсутній вичерпний перелік документів на які (у випадку використання) проставляють відбиток печатки учасника, чим не дотримано вимоги п. 2 Розділу V ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця Лоту № 2 як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 18.02.2019 № 12/1802 на загальну суму 2 805 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
09.04.2019 15:06 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2019 15:06