-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015 (CPV) : 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб чорний (житньо-пшеничний ), хліб білий (пшеничний), паска)
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
3bfd82804ef949e89ab12e2bb0dad7fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 11:25 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2020 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 10.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-02-05-002636-b 05.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзаців дев’ятого та десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Закон), своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ніжинського дитячий будинок-інтернат (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 05.02.2019, договір про закупівлю від 19.02.2019 № 39, укладений Замовником з ТОВ «НіжинХліб» (далі – Договір), додаткові угоди від 19.02.2019 № 1, від 02.12.2019 № 2, від 27.12.2019 № 2, від 28.12.2019 № 3, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 22.01.2019, 03.01.2020, 03.01.2020, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), яке оприлюднено в електронній системі закупівель 18.08.2020, пояснення Замовника з власної ініціативи, оприлюднене 19.08.2020.
Аналізом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі (п. 14 повідомлення).
Також, в ході моніторингу встановлено, що Замовником повідомлення про внесення змін до договору по додатковій угоді від 02.12.2020 № 2, оприлюднено 03.01.2020, тобто на 32-й день, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону, відповідно до якого таке повідомлення оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Крім того, встановлено, що Замовником при укладанні додаткової угоди від 28.12.2019 № 3 щодо продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, порушено вимоги пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону, оскільки сума вказана у додатковій угоді перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
На запит Управління про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного з ТОВ «НіжинХліб», Замовник 19.08.2020 повідомив, що по Договору сторони повністю виконали взяті на себе зобов'язання, Договір виконаний в повному обсязі.
Проте, станом на 25.08.2020 звіт про виконання договору не оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, чим порушено вимогу абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
25.08.2020 12:24 - 09.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2020 12:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до проведеного моніторингу було зібрано тендерний комітет Ніжинського дитячого будинку-інтернату для проведення роботи з розгляду допущених помилок та для поновлення відповідних знань законодавства у сфері публічних закупівель, щоб попередити виникнення порушень в майбутньому та для здійснення закупівель, відповідно до чинних норм законодавства.
Усі помилки проаналізовані та враховані для роботи в подальшому.
Дата публікації звіту:
28.08.2020 15:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- documentsForm: Ні
- corruptionChanges: Ні
Опис:
Складено протоколи від 10.09.2020 №25/100/2020-пр, № 25/101/2020-пр
Дата публікації:
11.09.2020 08:57
Запити/Пояснення
Номер:
8fbca7fc40b840a5a2945bfb22d1ed1e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2020 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібопродуктів за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-05-002636-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію щодо кількості укладених додаткових угод до договору від 19.02.2019 № 39, укладеного Ніжинським дитячим будинком-інтернатом з ТОВ «НіжинХліб», та стану виконання договору (в частині розрахунків та поставки товару, із зазначенням сум та кількості).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ee186b9e92b744ff92f3ad8cbd57ca17
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.08.2020 14:59
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що до договору № 39 від 19.02.2019року між Ніжинським дитячим будинком-інтернатом та ТОВ «НіжинХліб» укладено 4 додаткові угоди. Загальна сума оплати за договором становить 214 246,86грн. кількість отриманої продукції становить: хліб чорний – 9783,75 кг, хліб білий – 10 183,62 кг, паска 66,6 кг.
Номер:
16549c9821614c8987f9bb20dafd9608
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.08.2020 13:56
Опис:
По договору сторони повністю виконали взяті на себе зобов'язання, договір виконаний в повному обсязі.