-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Закупівля проводиться для потреб в 2019 році
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 050.00 UAH
Номер:
b25d692457114c6db703727d6f015be8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 13:08 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2018-12-27-002519-b 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Томашпільської селищної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Шкурака Анатолія Михайловича, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету замовника від 08 лютого 2019 року №20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 лютого 2019 року №99, пояснення від 02 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції.
Крім того, згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, установлено, що умовами договору від 22 лютого 2019 року №99 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до повного виконання усіх зобов’язань, передбачених цим договором.
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 23 січня 2020 року на підставі акта від 04 грудня 2019 року №7, здійснено остаточні розрахунки із ФОП Шкураком Анатолієм Михайловичем в повному обсязі у відповідності до умов договору від 22 лютого 2019 року №99.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 01 липня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
08.07.2020 13:16 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2020 13:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 08 липня 2020 року (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002519-b) яким виявлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, інформує, що вищезазначені порушення усунуті.
Дата публікації звіту:
21.07.2020 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
fb4658b0880a46339f363ebf615114b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2020 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-12-27-002519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу 5)?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 22 лютого 2019 року №99?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fdf00c19f894604a78b907a7332c1f8
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-12-27-002519-b)
Дата опублікування:
02.07.2020 16:45
Опис:
Наказом Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Держаудитслужба у Вінницькій області) від 26.06.2020 року № 34 «Про початок моніторингу
закупівель», розпочато моніторинг закупівлі за кодом ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (підвіз учнів навчально – виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія») з посиланням на частину 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною 2 статті 8 Закону передбачено, декілька підстав для проведення моніторингу таких як: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Але, всупереч вимогам частини 2 статті 8 Закону, в наказі Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.06.2020 року № 34 не вказано конкретних підстав для проведення моніторингу.
Моніторинг закупівлі за кодом ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (підвіз учнів навчально – виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія») розпочато після 19.04.2020 року, а отже, має проводитись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020 року) передбачено, що «Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії», тобто, моніторинг проводиться саме з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та протягом дії договору про закупівлю.
Пунктом 7.1. договору № 99 від 22 лютого 2019 року Про закупівлю послуг (підвіз учнів навчально - виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія»), (далі – Договір № 99) передбачено, що Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому разі до повного виконання усіх зобов’язань, передбачених цим Договором.
Повне виконання зобов’язань за Договором № 99 відбулось 22 січня 2020 року, що підтверджується платіжними дорученнями № 18 та № 19 від 22 січня 2020 року.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, підстав для початку моніторингу Державною аудиторською службою України північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.06.2020 року немає, адже дія Договору № 99 завершилась 22.01.2020 року.
Стосовно інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» інформуємо наступне: під час планування закупівлі за кодом ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (підвіз учнів навчально – виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія»), тендерним комітетом було передбачено, що очікувана вартість закупівлі включає в себе ПДВ (протокол тендерного комітету при відділі освіти Томашпільської селищної ради від 27 грудня 2018 року № 122).
Також при оголошенні відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (підвіз учнів навчально – виховного комплексу «Томашпільська загальноосвітня школа I-III ступенів – гімназія») відповідальною особою було вказано, що очікувана вартість закупівлі передбачена з врахуванням ПДВ.
Пунктом 10 частини 2 статті 22 Закону в редакції від 19.04.2020 року передбачено, що у тендерній документації зазначається перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію, але відсутнє посилання на обов’язкове зазначення наявності податку на додану вартість (ПДВ).
Щодо не оприлюднення звіту про виконання договору від 22 лютого 2019 року № 99 інформуємо, що звіт про виконання договору оприлюднено 01.07.2020 року.