• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Закупівля проводиться для потреб в 2019 році

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 050.00 UAH
Номер: b25d692457114c6db703727d6f015be8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.06.2020 13:08 - 18.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.06.2020 №34 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.06.2020 №34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2018-12-27-002519-b 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Томашпільської селищної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Шкурака Анатолія Михайловича, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету замовника від 08 лютого 2019 року №20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 лютого 2019 року №99, пояснення від 02 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції. Крім того, згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, установлено, що умовами договору від 22 лютого 2019 року №99 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до повного виконання усіх зобов’язань, передбачених цим договором. За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 23 січня 2020 року на підставі акта від 04 грудня 2019 року №7, здійснено остаточні розрахунки із ФОП Шкураком Анатолієм Михайловичем в повному обсязі у відповідності до умов договору від 22 лютого 2019 року №99. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 01 липня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 08.07.2020 13:16 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2020 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 08 липня 2020 року (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-002519-b) яким виявлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, інформує, що вищезазначені порушення усунуті.
Дата публікації звіту: 21.07.2020 16:57

Запити/Пояснення