-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (Молоко)
Завершена
342 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 710.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 710.00 UAH
Номер:
6ea963554b034fe992e55ec58e0e9831
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2019 00:00
Період моніторингу:
15.08.2019 11:36 - 10.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-21-002080-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця-порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 11 лютого 2019 року, тендерну пропозицію переможця ПАТ «Деражнянський молочний завод», повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 лютого 2019 року №24, пояснення від 20 серпня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПАТ «Деражнянський молочний завод», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям встановленим тендерною документацією замовника, в частині відсутності у її складі копій особових медичних книжок експедиторів, чим не дотримано вимог пункту 4 Додатку 3 тендерної документації.
Крім того, встановлено, що на виконання вимог підпункту 5 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації, учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» завантажено в електронній системі закупівель договір на проведення дезінфекційних робіт від 04 січня 2018 року №01/01/18, не в повному обсязі, зокрема, відсутні Додатки №1 та №2, які згідно підпункту 1.2 розділу 1 «Предмет договору» та підпункту 2.1.8 пункту 2.1 розділу 2 «Права і обов’язки сторін» є його невід’ємною частиною.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «Деражнянський молочний завод», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 22 лютого 2019 року №24.
Період усунення порушень:
23.08.2019 15:23 - 11.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2019 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь про усунення вимоги
Дата публікації звіту:
29.08.2019 14:10
Рішення про призначення перевірки
Номер:
b579840ed80f429a8f197b261b874278
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-10-15-000002
Дата створення:
15.10.2019 15:14
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2019 №55 Вінниця
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-01-21-002080-с, здійсненої комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Запити/Пояснення
Номер:
4aad129cbe7d492eb41f9be55d220b27
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.08.2019 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (молоко) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-21-002080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасник Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 11 лютого 2019 року) обрано переможцем торгів, виконав вимоги абзацу 2, 5 та 8 пункту 4 Додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації, в частині надання: копії особових медичних книжок експедиторів, копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт та копії техпаспорта або санітарного паспорта на автомобіль, яким буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №3).
2. З яких підстав переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону, надано довідку про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яка призначена для подання до Хмельницької міської дитячої лікарні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
2261ffb77e7d4c3d9074c71830359267
Назва:
Відповідь на запит від 16.08.2019
Дата опублікування:
20.08.2019 10:26
Опис:
На Ваш запит від 16.08.2019 року № UA-M-2019-08-14-000018 щодо моніторингу закупівлі № UA-2019-01-21-002080-c повідомляємо наступне.
У 2019 році було проведено закупівлю молока в електронній системі публічних закупівель Prozzoro за номерами UA-2019-01-21-002080-c по результатам якої, укладено договір з ПАТ «Деражнянський молочний завод».
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлах «19 мед книжки водіїв експедиторів», «19 мед книжки працівників» надано копії медичних книжок Швеця А.В., Колесника С.Б., Мельник Р.С., Гуменюка Д.В. - водіїв та менеджерів, які можуть безпосередньо виконувати функції експедиторів. Окрім того, вимоги тендерної документації не вказують на необхідність наявності саме експедиторів для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо працівників, так як дані функції можуть виконуватись безпосередньо водієм, тому відхилення пропозиції Учасника з цієї підстави може бути необґрунтованим.
Щодо наявності копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт, учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» надано файл «18 Документи, що підтверджують проведення дезінфекції транспортних засобів.pdf» договору, який містить інформацію, згідно предмета договору п. 1.1.2. виконати комплекс робіт дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію та перевірки пасток для гризунів на об’єктах Замовника з вказівкою на розцінки за квадратний метр робіт, окрім того, в Розділі 2 вище зазначеного договору, а саме в п.2.1.3. вказується на обов’язок Виконавця, проводити обстеження території та будівель Замовника з метою оцінки їх санітарно-технічного стану, а також п.2.1.4. вказано обов’язок Виконавця проводити роботи по профілактичній дезінфекції в приміщеннях Замовника. Таким чином, зі змісту вище зазначеного Договору, вбачається відповідність вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлі «копії техпаспорта рефрижератор» надано копії техпаспортів автомобілів DAF типу D.3 вантажний фургон-рефрижератор д.р.н. ВХ0274ВР, д.р.н. ВХ9205СВ. Даний клас D.3. фургона-рефрижератора вказує про наявність холодильного обладнання. Рефрижератор являє собою покращений ізотермічний кузов, який комплектується холодильним обладнанням, клас D.3. відповідає температурному режиму менше або дорівнює + 2 ° C. Предметом закупівлі являється молоко, яке належить до швидкопсувних продуктів, тому керуючись Наказом Міністерства транспорту України № 873 від 09.12.2002 р. при перевезенні молочних продуктів повинен дотримуватись температурний режим від +2 до +5 ° C.
Тлумачення слова «РЕФРИЖЕРА́ТОР» надає словник української мови згідно якого:
РЕФРИЖЕРА́ТОР, а, чол.
1.Частина холодильної установки, в якій відбувається випаровування рідини і утворення внаслідок цього низької температури;Камера для зберігання чого-небудь при низькій температурі. Рефрижератори і кладові [криголама] розраховані на зберігання річного запасу продуктів (Наука і життя, 12, 1956, 21); Руйнування мікробних тіл проводилося розтиранням їх протягом години з соляним піском. Розтерту масу заливали фізіологічним розчином і залишали для екстракції в рефрижераторі на 24 год. (Мікробіологічний журнал, XXIII, 1, 1961, 42).
2. Транспортний засіб з холодильними машинами для перевезення продуктів, що швидко псуються. Китобійна база складається з вантажного судна, танкера, рефрижератора і великого пасажирського пароплава (Наука і життя, 8, 1959, 17); Далеко в морі повільно сунувся рефрижератор (Олесь Донченко, III, 1956, 359)[Словник української мови: в 11 томах. — Том 8, 1977. — Стор. 520].
Відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Окрім того, згідно ч.3 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до умов розділу 5 інструкції з підготовки тендерної документації:
На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням — http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Жодним пунктом тендерної документації, не вказано про обов’язок зазначення адресата довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яку повинен надати Замовник, окрім того, згідно умов тендерної документації, замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів, приклад використання надаємо у файлі «приклад перевірки».