-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (сіно природних сіножатей, сіно сіножатей культурних (люцерна), трав’яне борошно)
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
Номер:
86ea4da4ff0547d893083fdd95ad7a71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2019 00:00
Період моніторингу:
22.03.2019 14:05 - 17.04.2019 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2019 № 75
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.03.2019 № 75
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2018-12-03-001773-c 03.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної організації «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник) від 03.12.2018 року зі змінами від 06.12. 2018 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Фізична особа - підприємець Тахтаджієв Юрій Юрійович, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, ФОП "ГОДУНОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 11 січня 2019 року; договір від 21.02.2019 №15710000-8; додаткова угода до договору від 21.02.2019 №15710000-8 від 05.03.2019 №1.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
10.04.2019 18:03 - 16.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2019 18:03