• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

мясо

Завершена

2 802 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 11 970.00 UAH
Номер: 69f5b8f913b44a4dbac4eb6c3e8b7133
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.03.2019 15:59 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.03.2019 №16 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.03.2019 №16 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-01-23-002323-а 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника по Лотам №1, №2 встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Школяр» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протоколи засідань тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №46, №47 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договори укладені з ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» від 19 лютого 2019 року №24 на закупівлю м’яса - лопатки свинної охолодженої (Лот №1), №25 на закупівлю м’яса - філе курячого охолодженого, четвертини курячої охолодженої, гомілки курячої охолодженої, крила курячого охолодженого (Лот №2) та пояснення від 29 березня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», якого визначено переможцем торгів по лотах №1, №2, умовам тендерної документації замовника. Зокрема, у додатку 2 тендерної документації зазначено, що свинина повинна відповідати вимогам ДСТУ 4590:2006 (Лот №1) та філе куряче охолоджене, четвертина куряча охолоджена, гомілка куряча охолоджена, крило куряче охолоджене - вимогам ДСТУ 3143:2013 (Лот №2). На виконання зазначених вимог ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» у складі пропозиції надав посвідчення про якість продукції від 01.02.2019 №392 та №393, у яких зазначено, що лопатка свинини (охолоджена) відповідає ДСТУ 3938-99 ТУ У 46.38.031-95 (Лот №1), а м'ясо бройлера (охолоджене) – ДСТУ 3143-95 (Лот №2), чим не дотримався вимог додатку 2 тендерної документації. При цьому, вимоги національного стандарту ДСТУ 3143-95 «М'ясо птиці (тушки курей, гусей, індиків, цесарок). Технічні умови» скасовано, згідно наказу Мінекономрозвитку України від 11 червня 2013 року №622, на його заміну з 01 липня 2014 року введено ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови», а ДСТУ 3938-99 «М'ясна промисловість. Продукти забою худоби. Терміни та визначення» поширюються на м'ясну продукцію отриману з яловичини, телятини. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договори від 19 лютого 2019 року №24 (Лот №1), від 19 лютого 2019 року №25 (Лот №2).
Період усунення порушень: 11.04.2019 15:58 - 26.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2019 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про надання додаткових пояснень по моніторингу закупівлі згідно наказу від 22.03.2019 № 16 «Про початок моніторингу закупівель»
Дата публікації звіту: 18.04.2019 16:57

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення