-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
мясо
Завершена
2 802 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 11 970.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 11 970.00 UAH
Номер:
69f5b8f913b44a4dbac4eb6c3e8b7133
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2019 00:00
Період моніторингу:
22.03.2019 15:59 - 17.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.03.2019 №16
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.03.2019 №16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-01-23-002323-а 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника по Лотам №1, №2 встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Школяр» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протоколи засідань тендерного комітету від 08 лютого 2019 року №46, №47 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договори укладені з ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» від 19 лютого 2019 року №24 на закупівлю м’яса - лопатки свинної охолодженої (Лот №1), №25 на закупівлю м’яса - філе курячого охолодженого, четвертини курячої охолодженої, гомілки курячої охолодженої, крила курячого охолодженого (Лот №2) та пояснення від 29 березня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», якого визначено переможцем торгів по лотах №1, №2, умовам тендерної документації замовника.
Зокрема, у додатку 2 тендерної документації зазначено, що свинина повинна відповідати вимогам ДСТУ 4590:2006 (Лот №1) та філе куряче охолоджене, четвертина куряча охолоджена, гомілка куряча охолоджена, крило куряче охолоджене - вимогам ДСТУ 3143:2013 (Лот №2).
На виконання зазначених вимог ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» у складі пропозиції надав посвідчення про якість продукції від 01.02.2019 №392 та №393, у яких зазначено, що лопатка свинини (охолоджена) відповідає ДСТУ 3938-99 ТУ У 46.38.031-95 (Лот №1), а м'ясо бройлера (охолоджене) – ДСТУ 3143-95 (Лот №2), чим не дотримався вимог додатку 2 тендерної документації.
При цьому, вимоги національного стандарту ДСТУ 3143-95 «М'ясо птиці (тушки курей, гусей, індиків, цесарок). Технічні умови» скасовано, згідно наказу Мінекономрозвитку України від 11 червня 2013 року №622, на його заміну з 01 липня 2014 року введено ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці. Загальні технічні умови», а ДСТУ 3938-99 «М'ясна промисловість. Продукти забою худоби. Терміни та визначення» поширюються на м'ясну продукцію отриману з яловичини, телятини.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договори від 19 лютого 2019 року №24 (Лот №1), від 19 лютого 2019 року №25 (Лот №2).
Період усунення порушень:
11.04.2019 15:58 - 26.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2019 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про надання додаткових пояснень
по моніторингу закупівлі
згідно наказу від 22.03.2019 № 16
«Про початок моніторингу закупівель»
Дата публікації звіту:
18.04.2019 16:57
Рішення про призначення перевірки
Номер:
62867fe08eaa4ec3b61f52c530be0587
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-05-21-000002
Дата створення:
21.05.2019 11:23
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2019 №26
Вінниця
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 22 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі ID: UA-2019-01-23-002323-а, здійсненої комунальним підприємством «Школяр».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Запити/Пояснення
Номер:
069d031d4caf40bd91fa40c45645ed6c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2019 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (Лопатка свинна охолоджена, філе куряче охолоджене, четвертина куряча охолоджена, гомілка куряча охолоджена, крило куряче охолоджене), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-23-002323-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином учасник ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», якого відповідно до рішень тендерного комітету (протоколи засідання від 08 лютого 2019 року №46, №47) обрано переможцем по Лотах № 1 «Лопатка свинна охолоджена», №2 «Філе куряче охолоджене, четвертина куряча охолоджена, гомілка куряча охолоджена, крило куряче охолоджене» виконав вимоги пункту 6 «Технічне завдання» Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником по лотам?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
8cfe6b02b7c443279d0d1f4b1c718f43
Назва:
Про надання пояснень на запит згідно наказу від 22.03.2019р. № 16 "Про початок моніторингу закупівель"
Дата опублікування:
29.03.2019 12:47
Опис:
Надаємо пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області стосовно проведеної КП «Школяр» закупівлі за ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» (Лопатка свинна охолоджена, філе куряче охолоджене, четвертина куряча охолоджена, гомілка куряча охолоджена, крило куряче охолоджене), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-23-002323-а
Номер:
12147491b3e449cba2db416f239f4656
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
18.04.2019 16:54
Опис:
Про надання додаткових пояснень
по моніторингу закупівлі
згідно наказу від 22.03.2019 № 16
«Про початок моніторингу закупівель»