• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб ( хліб пшеничний і хліб житній )

Закупівля хліба з потребою на цілий рік. Асортимент і кількість хліба розписано в тендерній документації. Замовлення будуть проводитися певними партіями протягом року кожного дня. Товар повинен доставлятися за рахунок учасника його ж транспортом. Пропозиція учасника, що не містить передбачених документів у тендерній документації, вважається такою, що не відповідає умовам цієї документації. Строк поставки товару з 01.03.2019 року по 31.12.2019 рік

Завершена

323 136.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 616.00 UAH
Номер: e3aafd87e8564607b8ce0d79ac11bd4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 24.04.2020 16:25 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2020 № 18-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.04.2020 № 18-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-10-000715-c від 10.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України №922-VIII від 25.12.2015 зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік Руденського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 №1 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Семеновича Андрія Святославовича (далі – ФОП Семенович Андрій Святославович); Приватного акціонерного товариства «ТЕРЕМНО ХЛІБ» (далі – ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення про дискваліфікацію учасника переможця аукціону від 04.02.2019 №59; повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2019; договір від 20.02.2019 №13/19 (далі – Договір), повідомлення від 06.09.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 04.09.2019 №1 до Договору; повідомлення від 08.10.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 08.10.2019 №2 до Договору; повідомлення від 24.12.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 24.12.2019 №3 до Договору; повідомлення від 26.12.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 26.12.2019 №4 до Договору; повідомлення від 03.01.2020 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 03.01.2020 №5 до Договору. За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що пунктом 10.1 Договору від 20.02.2019 №13/19 визначено строк дії Договору до 31 грудня 2019 року, пунктом 10.2 вищезазначеного Договору передбачено можливість продовження строку дії даного Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено у встановленому порядку. Відповідно до пункту 3.1 Договору загальна сума Договору становить 219 999,00 грн в т.ч. ПДВ. Пунктом 1 Додаткової угоди від 08.10.2019 №2 до Договору - передбачено зменшення загальної вартості Договору від 20.02.2019 №13/19 (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів робіт послуг), а саме: внесено зміни до пункту 3.1 Договору, відповідно до яких, загальна сума Договору становить 219 768,91 грн в т.ч. ПДВ. Пунктом 1 Додаткової угоди від 24.12.2019 №3 до Договору внесено зміни до пункту 3.1 Договору, відповідно до яких, загальна сума Договору становить 206 763,08 грн в т.ч. ПДВ. Пунктом 1 Додаткової угоди від 26.12.2019 №4 до Договору встановлено, що дана додаткова угода укладається на продовження строку дії Договору від 20.02.2019 №13/19 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. Пунктом 1 Додаткової угоди від 03.01.2020 №5 до Договору встановлено, що дана додаткова угода укладається на продовження строку дії Договору від 20.02.2019 №13/19 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року. Пунктом 2 Додаткової угоди від 03.01.2020 №5 до Договору визначено, що ціна Додаткової угоди складає 41 352,62 грн, в т.ч. ПДВ. Пунктом 3 даної Додаткової угоди, встановлено, що дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2020 року та діє до повного використання коштів за даною Додатковою угодою, але не довше 29.02.2020 року. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 29.02.2020 зобов’язання постачальника ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» та Замовника за договором від 20.02.2019 №13/19, враховуючи зміни, передбачені Додатковими угодами від 24.12.2019 №3, від 26.12.2019 №4, від 03.01.2020 №5 до Договору виконані в повному обсязі (248 342,43 грн). Аналізом інформації, оприлюдненої на веб – порталі Уповноваженого органу, встановлено, що станом на 30 квітня 2020 року Замовником не опубліковано звіт про виконання вищезазначеного Договору. Отже, Замовник, на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання.
Період усунення порушень: 30.04.2020 15:43 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2020 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 05.05.2020 р. № 143 Управлінню Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Тендерний комітет Руденського психоневрологічного інтернату щодо висновку про результати моніторингу (наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.04.2020 р. № 18-од) закупівлі № UA-2019-01-10-000715-с від 10.01.2019 р. предмет закупівлі : Хліб код ДК 021:2015 – 15811100-7, а саме встановлення порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання. Тендерний комітет зобов’язується в межах законодавства вживати заходи, щодо недопущення таких порушень в подальшому та оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію про усунення порушення.
Дата публікації звіту: 05.05.2020 12:20